Deze ronde alvast gaan oefenen met het idee dat ik de volgende ronde of die daarna zou starten met temperaturen en ovulatietesten. Inmiddels 2 weken en 1 dag geleden voor het laatst geklust. Ik hou mijn cyclus niet echt bij maar had eigenlijk ongeveer 4 sept ongesteld moeten worden. We zijn inmiddels op vakantie in Frankrijk en ik had gelukkig k2v5 meegenomen. Testen waren tot zondag nog blanco.. Ik denk zeker een roze streepje te zien. Jullie ook? Links is van gisteren rechts van vandaag..
Ja ik zie rechts zeker wat! Ik denk wel dat je echt nog voor je nod zit, dus misschien lang overlevend zaad. Hoop dat hij mooi gaat oplopen, wanneer ga je weer testen?
Ooh fijn dat jullie ook wat zien! Ik kan de oploop niet heel goed laten zien ben ik bang want de k2v5 testen zijn nu op. Maar straks eens even kijken bij de supermarkt of ze daar ook testen verkopen! Want dan wil ik morgen weer testen!
Rechts zie ik 'm! Maar ik denk dat je nog niet op NOD zit, dan zou je wss al wel een donkerder streepje hebben. Misschien een late(re) eisprong? Hoe dan ook: voorzichtig gefeliciteerd!
Ik vind het streepje wel enorm licht. Dat zou je zo rond 8 dpo verwachten op een test. Wat dus inhoud dat als jij 15 dagen geleden voor het laatst sex hebt gehad, het zaad dus 7 dagen heeft moeten overleven. Dat is op zich niet onmogelijk maar komt ook niet heel vaak voor. Zou het wellicht een reactie op je eisprong kunnen zijn? Ik lees dat je nog niet begonnen met ovutesten. Hoeveel dagen waren al je cycli hiervoor? Hoelang al gestopt met de AC en op welke cyclusdag zit je nu?
Bedankt voor je reactie, heb geen idee van de precieze dagen van mijn vorige cyclussen want hield het niet echt bij. Was grofweg wel elke maand een keer ongesteld. Gebruik al geen AC meer sinds ruim voor de gelukte poging van mijn oudste boef die 4 is. Er is wel ooit PCOS bij mij vastgesteld maar ben een aantal jaar later wel vrij makkelijk en zonder medicatie tot 2 keer toe zwanger geworden. Dus een eisprong zou zeker kunnen.. alhoewel ik 1.5 week geleden wel veel last had rond mijn eierstokken. (Hoeft niks te betekenen weet ik ). Ik heb hier een franse clearblue met wekenindicator gescoord en die wil ik morgen doen. Ben heeeel benieuwd wat die zegt want ik hoop uiteraard dat mijn vriend gewoon mega goed zaad heeft...
Met een streepje als dit zal die 1-2 weken aangeven, al weet ik niet helemaal zeker of hij gevoelig genoeg is om het al te detecteren. Hopelijk gaan je testjes oplopen de komende dagen!
Combi van lang overlevend zaad en late innesteling zouden dit beeld prima kunnen geven! Mocht de clearblue morgen negatief zijn dan kan het zijn dat je nog wat te vroeg bent. Bij mij was hij nog negatief namelijk met zo'n streepje.