Nou meiden, Ik wilde vanmorgen weer een kv-test doen! Ervan overtuigd dat ik er nog 1 had. Maar ik had ze gewoon niet meer!! Dus maar een zwanger&kids gedaan en urine bewaard. Stuur ik vriend straks als een speer naar de kv! Hij was hier nog niet helemaal doorgelopen zoals je ziet. Ik weet niet of deze minder gevoelig zijn als de kv? Ik heb ook nog een digi liggen en het kriebelt enorm!
Thx meiden Ik heb deze foto net nog even gemaakt Kan de kleine later zien wat we er voor gedaan hebben, hahaha!
hele mooie foto hoor !!! gaaf met die dingen erachter, niet leuk natuurlijk dat het nodig is geweest maar het maakt het wel een bijzondere foto ! en natuurlijk gefeliciteerd ik duim dat dit een echte plakkerd is !
Van harte gefeliciteerd! Wilde al vragen of ik mijn test van 7 dagen na pregnyl er even op moest zetten... Hij is veelste duidelijk, voor pregnyl!. Super, geniet ervan!
Wouw mooi streepje! Gefeliciteerd meid! Hierom vind ik deze topics zo leuk, het zwanger worden is iedereen zo gegund maar als meiden zoals jij, die er zoveel meer moeite mee hebben, zulke foto's plaatsen word ik daar toch zo blij van!
Wat een super lieve reacties allemaal!! Bedankt!! Ik word er bijna verlegen van Duimen jullie dan ook een beetje mee dat dit beebje bij ons blijft tot het eind?
Jaaa ik zie nu pas je topic. Ik ben er niet zoveel meer, maar zag dit topic en moest gewoon reageren.. Wat super zeg meis!! Eindelijk jaa, en wat een bijzondere foto. Je hebt er zoveel voor over gehad, en het is jullie ontzettend gegund. Ik ga duimen voor een plakkerd GEFELICITEERDD!!