Hallo allemaal! Sinds dinsdag (5 dagen voor NOD) test ik positief en iedere dag worden de testjes donkerder. Gisteren had ik iets vreemds, ik 's-avonds een testje en ik zag dat het streepje lichter was maar ook maar voor de helft. Zag direct dat de test niet goed was en aangezien ik een ruime voorraad heb deed ik hem opnieuw. Deze was goed, alleen stond ik weer te slapen want ik deed 3x zoveel druppels op de test! (kv2-5) Dus de test was bovenop zeiknat, als ik hem naar links of naar rechts hield liep de urine er zo overheen haha. Maar goed ik dacht nou dan droogt ie alleen wat langzamer. Ik had op die test echt een knaltest en was gister 3 dagen voor NOD. Echt mega dikke streep uiteindelijk en dat was best vreemd want ik had die ochtend nog veel lichter getest. Maar goed ik was al lang blij, dikke strepen wordt je natuurlijk heel blij van! Vanmorgen deed ik weer een test en die was weer iets lichter dan die knaltest maar nog wel donkerder weer als die van gister ochtend. Wat denken jullie moet ik me zorgen maken dat me test terug gaat lopen? Of moet ik die test met 3x zoveel druppels gewoon vergeten omdat eigenlijk met veel te veel urine was? Ook heb ik het idee dat ik 's-avonds donkerder test dan in de ochtend met ochtenurine Ik hoor graag jullie ervaringen! Alvast bedankt dames ... Gr. Kelly
ik denk eigenlijk dat voor jou geldt dat je sávonds beter test dan in de ochtend. Dit komt wel bij meer vrouwen voor. Het beste is ook om op hetzelfde tijdstip te blijven testen om te zien of de test oploopt. Gefeliciteerd met je positieve test
3x zoveel urine zorgt ook voor een onbetrouwbare uitslag. Natuurlijk wordt de streep dan dikker, dan als je je aan die 4 druppels houdt
Oh en wat Amber zegt: kies 1 tijdstip en hou dat aan om te vergelijken. Je urine moet telkens ongeveer even geconcentreerd zijn, anders gaat de vergelijking al mank.
Ik zou die test van gisteravond even vergeten. Zou ook niet twee keer op een dag testen want dat heeft eigenlijk geen zin. In ieder geval gefeliciteerd!!