negatieve test 4 dagen voor nod, nog kans?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by loaj, Mar 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loaj

loaj Lid

Apr 4, 2013
    21
    11
    3
    NULL
    NULL
    Wij proberen voor het eerst zwanger te worden. Ik heb vier dagen voor mijn nod een test gedaan van 123thuisteste, de dipstick. Je kunt deze test vier dagen van te voren doen. Hij was negatief, betekent dit dat ik deze maand sowieso niet positief kan testen, of kan het zijn dat ik nog te vroeg ben en dat hij toch nog positief wordt over een paar dagen?

Sorry hoor, ben er nog niet helemaal in thuis.

2. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

Feb 20, 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd heb ik geen ervaring met dat merk, vorige ronde had ik ook een gevoelige zwangerschapstest gebruikt die je max 6 dagen voor NOD kon gebruiken maar die gaf negatief aan, 2 dagen ervoor pas licht positief en 2 dagen na mijn NOD echt positief.. Dus het kan nog alle kanten op denk ik ;) het ligt er ook aan of je lichaam gelijk genoeg hcg aanmaakt..helaas was het bij mij van korte duur,maar dat staat hier los van hoor! ;)

Wil je absoluut geen valse hoop geven. maar ik zou toch even je NOD afwachten! Succes!

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

Apr 27, 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kan zeker nog zwanger zijn maar je kansen zijn wel verkleind aangezien het merendeel toch een licht streepje hebben 4 dagen voor NOD.

Maar je kan een late eisprong hebben gehad of late innesteling, mss maak je gewoon minder snel HCG aan..

4. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Iedereen test anders voor nod, kans is dus nog best groot hoor. Zou nog ff twee dagen wachten met je volgende test. Ik teste vaak 4 dagen voor nod wit en drie dagen ervoor heel licht twee dagen ervoor donkerder dus alles kan meid
    Succes meid

Share This Page