13 dagen over tijd en 3 negatieve testen!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tamara18, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara18

Tamara18 Nieuw lid

10 mei 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ten einde raad.

Ik ben zins 28 april niet meer ongesteld geworden mijn cyclus is niet meer regelmatig zins ik 2 maanden gestopt ben met de pil slikken. De pil heb ik voor die 2 maanden 4 weekjes geslikt ik was er namelijk net mee begonnen om weer de pil te gaan slikken.

daar voor heb ik langer dan een half jaar niks gebruikt. Ik heb vorige jaar in oktober me inplanon laten verwijderen die heb ik 1 jaar en 2 maanden in me arm gehad. De rede van verwijdering omdat ik weer ongesteld werd.

Ik heb nu zelf al 3 testen gedaan.
    1 op 7 mei 10 dagen over tijd. De test was van de kruitvat 2 voor 5 euro.

2de test op 8 mei 11 dagen over tijd test van de kruitvat 2 voor 5 euro.

3de test 13 dagen over tijd de test is van de etos hun eigen huismerk. alle 3 de testen negatief.

Nu heb ik wel last van vaak naar de wc moeten gaan.
    paar dagen geleden had ik 2 weken lang last van gevoelige/pijnlijke tepels.
    Last van me onderrug.
    en soms steken in me onderbuik.

Ik weet niet wat ik moet denken omdat alle 3 de testen negatief aangaven maar ik ben nog steeds niet ongesteld en ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik zolang al over tijd ben. Wel dat ik een cyclus had van 12 dagen in de maand eind maart dit jaar nog.

Wat moet ik doen?
    Ik heb dit nog nooit eerder mee gemaakt en maak me nog al onzeker er over. Omdat ik op mijn 15de zwanger raakte en een miskraam kreeg na 5/6 weken. en een half jaar later weer zwanger werd en met de negende week een miskraam kreeg. Was alle 2 een ongelukje.

Maar kan iemand mij goed advies geven van wat ik zou kunnen doen?. Heb zelf vandaag al naar de dokter gebeld maar die is er niet. Dan zou ik maandag moeten bellen om een afspraak te maken.

Liefs Tamara

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het kan zijn dat je cyclus net wat anders is dan normaal. Zeker als je er gefixeerd op bent. Je kan ook via de huisarts een bloedtest laten doen uiteraard, misschien is dat slim aangezien de bloeding uit blijft.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina