Hallo, Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en ben al ziek van week 5. Het is precies of het elke keer erger wordt. Ik ben misselijk als ik niet eet maar als ik eet moet ik dat in bed doen want ik ben dan erna heel ziek. Ik krijg hartkloppingen en ben draaierig. Ik ben soms misselijk en moet overgeven. Wat later val ik in slaap. Dit is bij alles zo,zacht fruit en gekookte slappe groenten gaat nog(niet overgeven tenminste) rauwkost komt er meteen uit. Van melk krijg ik ineens darmkrampen en zoetigheden daar krijg ik heel veel hartkloppingen van en misselijkheid. Ik Ben nu in ziekteverlof omdat ik op et werk bleef overgeven(restaurant) Als ik opsta (zelfs traag ) dan is alles zwart en val ik om. Ik hoor dan bloed in mijn oren suizen. Ik weet niet goed of dit allemaal normaal is of niet? Het voelt zo niet aan want het moment dat ik buiten kom wordt ik ineens heel ziek(misselijk en slap) ik wil dan zo rap mogelijk terug mijn bed in. Maar zelfs in bed voel ik me slapjes en trillerig. Wat denkt u hiervan? Groetjes
Hoi, Klikt heftig. Het lijkt me verstandig dat je snel contact met je verloskundige op neemt. Zeker als je niets meer eet en drinkt. Groeten Evelien