spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jade12, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade12

Jade12 Niet meer actief

#1 Jade12, 17 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2012
    Ik ben nieuw op het forum, en zal maar meteen even een topic openen.

Dit is onze eerste ronde, ik heb (denk ik?) dinsdag mijn eisprong gevoeld. maandag seks gehad.

Nu ben ik zo ontzettend benieuwd! Ik ben er de hele tijd mee bezig! Ik hoop niet dat dit zo blijft. Ik ben de babykamer al aan het inrichten, namen aan het bedenken etc. edit: in gedachten natuurlijk!

Eigenlijk is dit officieel geen ronde van ons. We hadden eigenlijk besloten om de wens nog even op te schorten, maar het kriebelt wel erg hard. Vriend is vooral in de ontkenningsfase en zegt "we zien wel".

Het is voor mij dus nog een beetje onduidelijk of we er echt voor gaan! Als dat nog niet het geval is, dan zal het vast geen jaren meer gaan duren!

De kans is natuurlijk klein dat het de eerste keer raak is, dus ik hoop niet dat ik de komende tijd elke maand zenuwachtig ben! Met vriend kan ik niet echt praten over mijn spanning, hij zegt "het is toch nog niet zo ver", "wacht nog maar even rustig af". haha, mannen!

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aha hier heb je je verhaal gezegd, had al gereageerd in het andere topic.. :)

rustig afwachten lijkt me de goede houding.. als dat lukt, moet je hem eens vragen hoe die dat doet, en dan aan mij vertellen :D

Blijf je trouwens meekletsen in het andere topic? nod lopen beetje gelijK allemaal :)

3. Jade12

Jade12 Niet meer actief

bedankt voor je reactie!

Ik blijf inderdaad meekletsen in het andere topic ;) dat lijkt me wel gezellig.

4. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hey Jade,
    Welkom hier :D ...
    Ik zit ook in de eerste ronde... Spannend he :D

Niks verwachten en vooral genieten toch :D

Heel makkelijk gezegd!

Ik voel me al weken alsof ik ongesteld moet worden zo nukkig... Behalve in mijn vermoedelijke vruchtbare dagen haha...

Geen lichaam is gelijk...

Succes xxx

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Haha ik wil dat ook graag weten ;)

Deel Deze Pagina