Hallo! Ik heb de hele tijd negatieve testen gehad en nu na 6 dagen weer eens getest want de ongesteldheid bleef toch uit en wat denk je... zwanger! Ben nu dus 13 dagen overtijd en heb een positieve test. Heb al 2 kids en daar had ik gewoon vanaf dag 1 een positieve test. Da's toch raar of niet? Ik moet er helemaal aan wennen! Ik had het helemaal niet meer verwacht!
Gefeliciteerd!!!!!!! Nou hier nog een met hetzelfde 13 dagen overtijd had het ook echt niet meer verwacht. Ik heb wel vroeg in de cyclus 4 dagen lang roze? beetje bloed verlies gehad. Ik denk dat dat ook ongi is geweest.Als ik vanaf dan tel ben ik 4 weken.(mijn testen waren ook licht positief) anders zou ik nu al 6 weken zijn Jij wel normale cyclus gehad??? liefs sancho
hallo suus 32, van harte proficiat. Ergens hoop ik dat het nog zo mag uitdraaien bij mij ben nu 10 dagen overtijd heb 2negatieve testen achter de rug en maandag bij ha bloedproef maar niet zwanger... maar het enige wat niet komen wil zijn die ver..mde . Zou het volgens u nog nut hebben na bloedproef om mss maandag dan ben ik ook 13 dagen overtijd om nog een testje te doen of heeft dit geen nut meer? en gewoon wachten tot ze eraa, komen al heb ik helemaal niet het gevoel..Annabel