13 dagen overtijd

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Rena, Jul 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Goedendag!!
    Weer eentje met een vraagje :) :oops: .
    Ik ben vandaag alweer 13 dagen overtijd. Dit is onze eerste ronde, ben ruim een jaar geleden al met de pil gestopt en 17 mei is m'n koperspiraaltje eruit gehaald. Daarna ben ik gewoon netjes volgens m'n regelmatige cyclus op 28 mei ongesteld geworden. Maar nu dus alweer 13 dagen overtijd. Gister voor het laatst getest (test nr. 6 ofzo :oops: ) en weer negatief. Zoals vele hier heb ik ook wel wat van die kwaaltjes en voel me anders dan anders.
    Dinsdag ben ik naar m'n huisarts geweest en van haar heb ik een doorverwijzing voor een echo meegekregen voor over 3 weken! Kan het zijn dat ik in die 3 weken nog positief zal testen, thuis? Of heeft dat eigenlij geen zin meer en moet ik gewoon nog 3 weken afwachten op deze manier....? Pff wordt gek van die onzekerheid!
    Liefs Rena

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

Jun 16, 2006
    368
    0
    0
    Hoi Rena,

Je kan eventueel nog een keer testen, want 3 weken zijn natuurlijk wel lang... Helaas zien we toch vaker in de praktijk dat de testen niet alles zeggen en een negatieve test, niet per definitie betekent dat je niet zwanger bent...

Lonneke

Share This Page