ontsteking eitakken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sarahtje000, 6 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam,
    heb in 2003 een operatie ondergaan met spoed
    heel men buik zat vol etter is gekomen door grote ontsteking aan eitakken cisten die gesprongen waren plus een soort soa
    welke juist heb ik nooit geweten
    de dokter heeft alles proper gemaakt in men buik
    een stukje eitak verwijderd en heeft me daarna nog kuren met antbiotica gegeven. Hij heeft me gezegd dat ik nog zwanger kan geraken ....
    Maar is dat zo??? ik vrij al twee jaar zonder iets en er gebeurd bitter weinig raak niet zwanger........ wat zou ik het beste kunnen doen???
    liefs sarah
    (ben beetje radeloos)

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Sarah,

Wat een ellende heb je al meegemaakt. Dat is niet niks. Het kan misschien prettig zijn een keer een gesprek aan te gaan met een gynaecoloog, die wanneer nodig evt onderzoek kan doen of in ieder geval met jullie mee kan denken en evt. adviezen kan geven. Misschien dat dit wat perspectief biedt... Waarschijnlijk heb je hiervoor een verwijzing van de huisarts nodig of ben je nog bekend bij een gynaecoloog. Wacht er niet te lang mee, want jij wordt er waarschijnlijk niet rustiger op na elke maand teleurgesteld te worden.
    Hopelijk schrik je er niet van dat ik dit voorstel, maar het lijkt me voor jouw misschien een opening om enige duidelijkheid, zekerheid en of bevestiging te krijgen.

Lonneke

3. maar uit jullie ervaring zou het ogelijk zijn nog een kind te krijgen
    ik zou het zou graag willen wat denken jullie??

4. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Sarah,

Ik denk het wel hoor. Die arts heeft dat toch ook niet voor niets gezegd. Anders doen ze niet zo'n uitspraak hoor!

Lonneke

Deel Deze Pagina