13 dagen overtijd!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mandyy 22, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandyy 22

Mandyy 22 Nieuw lid

23 okt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, even voorstellen mijn naam is mandy en ik ben 22 jaar mijn vriend en ik proberen nu 9 maanden zwanger worden.

Ik had 27 okt ongi moeten worden. Ik heb een aantal dingen waarvan ik denk dat het eindelijk raak is maar tevens ook bang ben dat het tussen me oren Zit..

Mijn cyclus duurt 32 dagen nu heb ik mijn ei tussen 12 en 13 okt. Nu heb ik 15 okt een klein beetje bruin bloedverlies gehad bij urine.. 2 dagen daarna alleen beetje licht bloed verlies met afwegen en met sex... kan niet al innesteling zijn toch??

Symptomen

- lage rug pijn vanaf ei
    - ontzettend rommelende darmen
    - hoofdpijn
    - met vlagen maagzuur
    - vanaf ei een beetje een zeurende aanhoudende buikpijn met steken rechts
    - misselijk/honger gevoel hele dag honger naar een klein beetje weer genoeg
    - tepels beginnen gevoeliger te worden
    -blauwe aders beetje beter zichtbaar
    - veel afscheiding
    - vieze smaak in mijn mond
    - het idee dat me ogen achteruit gaan

Wat denken jullie ervan dames? Zijn er hier vrouwen bij die zich hier in herkennen?Wacht even deze week nog af anders bloedte st bij dokter testen zijn negatief

Liefs Mandy

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hoelang ben je van de anticonceptie af?
    Hoe heb je een eisprong vastgesteld? Temperatuur je of gebruik je ovulatietesten?

Van symptomen kun je niet uitgaan helaas. Je lichaam kan je van alles wijsmaken en je kunt ook zwanger zijn zonder symptomen 😉

Aangezien je testen negatief zijn denk ik niet dat je zwanger bent.
    Ik denk dat je een late eisprong hebt gehad of een cyclus overslaat.

Een bloedtest heeft geen nut als je eigen testen negatief zijn.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Als je klachten hebt dan zou je nu wl positief moeten testen. Je krijgt kwaaltjes als je hcg aanmaakt en het dus is ingenesteld.
    Helaas jan je lichaam je nog weleens voor de gek houden,
    Idd of een langere cyclus of je slaat een cyclus over.
    Ik denk ook dat je niet zwanger bent

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Als je klachten echt van een zwangerschap komen, moeten de testen ook positief zijn.
    Hoe heb je je eisprong gevonden? Ovulatietesten,temperatuur? Het is niet gek als je cyclus soms wat langer is dan normaal

5. Mandyy 22

Mandyy 22 Nieuw lid

23 okt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames dankjewel voor jullie reacties ik ben nu bijna 2 jaar van de spiraal af.. ik heb mijn eisprong gevonden Door middel van ovulatie testen ik wacht het maar gewoon af en hoop snel dat ik ongi wordt zodat ik Door kan voor volgende ronde

6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Heb je een foto van je positieve test?

Het kan soms zijn dat een eitje een tweede piek nodig heeft om te springen. Die tweede piek maak je vaak niet mee omdat je na de eerste piek stopt met testen.

Zou er voor nu dus vanuit gaan dat dat het geval is.
    Je kan om de paar dagen een keer een zwangerschapstest kunnen doen of gewoon afwachten.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

7. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik verloor op mn NOD 1 dag wat bruin tot helderrood, daarna niets meer. Negatieve testen, wel pijn aan mn borsten. Toen ik exact 14 dagen overtijd was had ik alsnog een positieve test in handen.
    Dus het kan echt alle kanten op.
    Ook ik heb rondes gehad waarbij mn lichaam mij echt voor de gek hield (symptomen, geen ei, geen menstruatie e.d.)

Deel Deze Pagina