Hallo dames, 11 DPO (2 dagen geleden), getest, leek een heel licht streepje te staan, echt goed zoeken, en niet vast te leggen op foto. Ben uit gegaan van negatief. (kv2v5) 12 DPO, tempdip 13 DPO (vandaag), tempstijging, en getest... 2e streep! Goed te zien maar wel licht. (kv2v5) Later met 2e urine nog 2 dipstick testen gedaan, lichte streepjes. Wie had er ook op 13 DPO een licht streepje en wanneer was je test een echte KNALtest? Ik kan het gewoon echt niet geloven, al doe ik het wel wat meer nu ik 3 positieve testen heb, maar het is zo licht voor 13 DPO.
Gefeliciteerd ik had met 4w en 3 dagen een knaller maar dit is bij iedereen verschillend het ligt aan de hoogte van je hcg.
Charise gefeliciteerd!!! Het is toch een duidelijke tweede streep? Je test geeft mij hoop. Ik ben nu 3 dg. Voor NOD en vandaag een lichte tuurstreepje in de verte. Ik dacht dat alle hoop vervlogen was maar zo'n streep had jij dus ook twee dagen geleden
Dank jullie wel meiden. Vind het gewoon zo bizar en onwerkelijk nog na zo'n tijd. En ben ook beetje bang dat het nog mis kan gaan e.d. Maarja zolang het zo is, geniet ik er maar van!
Gefeliciteerd! Mijn tests waren heel duidelijk, vanaf 3 dagen voor nod. Maar had 10 dagen na nod pas echt een dikke knaltest, met een streep donkerder dan de controlestreep.
Ziet er goed uit! ik had vanmorgen een heeeel licht streepje en ik zit 3 dgn voor nod..(voor foto zie mijn profiel) hoop dat die van mij ook nog donkerder worden... Gefeliciteerd!!
Hallo Dames ook ik heb vanmorgen een test gedaan (sensitest) en die gaf een lichte streep aan kon het niet geloven omdat ik van meer mensen hoor dat ze met sensitest nare ervaringen hebben dus hup nog een keer gedaan omdat manlief dat wou en ja hoor weer een streep Vanmiddag toch maar er 1 gehaald van predictor (puur voor me gevoel) en ook deze gaf een lichte streep aan Mag er nu toch wel vanuit gaan na 3 testen dat het raak is. We wachten zaterdag maar af Krijg het niet voor elkaar de foto`s van de testen erop te zetten