Hallo dames, Op 12 dec was de 1e dag van mn laatste menstruatie, ik heb een gemiddelde cyclus van 29/30 dagen en weet niet precies wanneer mn eisprong normaal is, ik wilde een week na mn menstruatie beginnen met ovu testen door de drukte van de kerstinkopen en mijn opleiding en stage is het er niet van gekomen, met de kerstdagen ook niet... Dus ik ben pas 28 december begonnen met testen, ik dacht ach zal wel te laat zijn maar je weet nooit ... En vanaf de 28e tot nu heb ik alleen maar knalpositieve ovulatietesten en dan echt dat de teststreep donkerder is dan de controlestreep..... Ik dacht gister doe maar een zwtest maar die was OMO wit..... Ik weet nu dus niet wanneer mijn NOD is.. Heeft iemand hier ervaring mee? Dikke kus
Nee sorry, mijne waren drie dagen positief maar één dag echt knal. Lastig meid, ik denk dat je moet afwachten en later nog een keer een zwangerschapstest doen. Sowieso zit je nog best ver voor je ongesteld moet worden, dus ik zou meer richting die datum testen (zwangerschapstest).
Misschien dat je ei nog moet springen? Dat hij moeite heeft? Want je zit nog tever voor je NOD om een zwangerschap te kunnen testen. Heb je een foto van alle testen?
Ik heb net een foto gemaakt van mn zwangerschapstest, en mijn ovulatietesten. Door de lichtinval lijken mijn ovulatietesten licht en donker maar ze zijn allemaal exact even donker... Zaterdag niet kunnen testen dus mijn ovulatietesten zijn van vrijdag zondag maandag en vandaag. Dikke kus
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen van de ovulatietesten positief vind.. De streep moet écht net zo donkerder of donkerder zijn dan de controlestreep.. Dat zal in het echt ook niet zo zijn toch? Ik kan me niet voorstellen dat dat door de lichtinval komt namelijk..
Die linkerstreepjes zijn toch ook donkerder, links is toch test en de rechter controle streep? Hij zal dan toch wel een deze dagen springen.
Links is inderdaad de test streep en ze zijn echt knal knal, zo zag mijn ovulatietest vorige maand er namelijk ook uit, en dat was mijn enigste positieve ovulatietest toen... ik heb dus ook al vanaf woensdag tot aan nu nog steeds steekjes onderin mijn buik, een trekkerig gevoel pffff. Dit maakt me zo onzeker :'(
Kan ik me voorstellen! Ik heb ook ovulatietesten gebruikt en vaak ook maar 1 dag positief, normaal altijd 2. Dat maakte me ook heel erg onzeker maar in ronde 16 eindelijk raak!
Ik heb geen verstand van ovulatie testen dus daar kan ik mijn mening niet over geven. Over je zwangerschapstest dan weer wel. Als ik eerlijk mag zijn,ik zie er niks op Test op de dag van je nod nog en anders als je overtijd bent,dan heb je helemaal betrouwbare uitslag. Ik heb zelf getest bij 5 dagen overtijd. Toen knalde het van het schermpje af. Ga duimen dat het bij jou een knal test mag gaan worden
ik weet dat er niks op te zien was hoor haha, was ook niet de bedoeling dat jullie er iets op moesten zien haha! Heb gewoon een foto van mn testen gemaakt. Normaalntest ik wel pas op NOD maar omdat ik zoveel positieve ovulatietesten heb werd een zwangerschapstest me aangeraden haha maar in iedergeval bedankt en ik hoop natuurlijk ook op een knaltest binnenkort xxx
alle testen zijn idd positief. Het kan een aantal dingen betekenen volgens google: de testen zijn niet goed (wat ik niet verwacht overigens, maar het kan), je eitje blijft hangen (zelf nog nooit van gehoord, maar op google staat het), het kan duiden op een innesteling. Nogmaals, ik heb het van Google gehaald, dus of het waar is kan ik niet garanderen.
Nou hierbij weer een foto... *zucht* de onderste is van net dus die is nat en lijkt dus donkerder....
pff lijkt me frustrerend zeg ! wat het is of kan zijn weet ik niet sorry voor de zekerheid zou ik toch blijven klussen.
klussen gaat niet ivm vriend zijn werk deze week.... Dus moet maar hopen dat gister genoeg was.... Kan vrijdag avond pas weer klussen grrr
Nee dat weet ik nou juist niet.... Dat is het vervelende! Pffff dit is zo vermoeiend ik blijf maar malen en me druk maken dat er iets niet goed is met mn lichaam