Dag meiden, Ik ben op 6 mei gestopt met de pil. Daarna heb ik mijn ontrekkingsbloeding gekregen. Op 7 juni terug ongesteld geworden (netjes op tijd). We vrijen om de dag en laten het gewoon zijn gang gaan. Ik denk dat ik begin deze week mijn eisprong gehad heb (draderig doorzichtig slijm, erg gevoelig ongi gevoel), maar nu heb ik al 2 dagen na het vrijen (1dag erna) een beetje bloedverlies. Niet veel, enkel 1x bij het afvegen en dan is het gedaan. Ik had dit vorige cyclus ook. Is dit normaal? Ik maak me wel een beetje zorgen eigenlijk.. Groetjes
Hoihoi! Het zou een ovulatiebloeding kunnen zijn.. Maar je zegt dat je je eisprong misschien hebt gevoeld vorige week. Dan zou je al op ongeveer dag 9 vd cyclus je eisprong hebben gehad. Wat je voelt kan ook het groeien van de follikels zijn en dat de eisprong een paar dagen later is geweest. Het slijm is vaak een teken dat je eisprong er aan komt inderdaad. Het bloedverlies zou dus kunnen duiden op en ovulatie bloeding en is totaal niets om je zorgen over te maken. Zolang het niet doorzet ben je niet ongesteld en kun je dus gewoon je cyclus doortellen.