Deze is nog niet posi toch? Hoe laat zal ik nog eens testen? Ik ben in de war want ik heb mega veel doorzichtig en eiwit achtig slijm zeg maar (gets, sorry) Dus ik dacht eigenlijk dat ik m'n ei al had!
Ja degene hiervoor waren zo wit dat ik ze niet bewaard heb haha. Ga ik idd vanmiddag nog eens testen!
Misschien vanavond of morgenochtend positief! En dan met 1 a 2 dagen je ei! Je slijm kun je volgens mij al wel eerder hebben hoor.
Vruchtbaar slijm kan je tot wel 5 dagen voor de eisprong verliezen Dus je eisprong zal er met een aantal dagen zijn. Ik zou vanavond rond 19 uur nogmaals testen Zodra hij positief is springt je ei binnen 2 dagen daarna
Ik had gisteren vruchtbaarslijm en vandaag een positieve ovulatietest en morgen waarschijnlijk mijn eisprong!
Thanks allen! Ik test nog even verder 😁 Eerste echte cyclus na verwijderen spiraal (duurde 47 dagen ofzo voor ik eindelijk ongi werdt). Nu zou hij heel keurig 'op schema' komen als hij een deze dagen komt!
Die van vanmorgen was ook positief. Maar gister avond dus de eerste positieve. Dan ga je toch uit van 24-48 uur na de eerste positieve?
Ja de eerste positieve. Als je nu vanmorgen nog positief teste zit je in iedergeval goed en heb je je piek optijd te pakken. Vanavond dus nog maar een keer gezellig maken 😄
Haha ja dat is gelukt vanmiddag 😂. Man is aan het werk vanavond. Maar fijn om te weten dat hij opgespoord is dat ei 😬
whoeew moppiemuis! Wat fijn dat je cyclus het zo goed op pakt na het verwijderen van je spiraal! Hopelijk over 2 weken positieve zw test!