Hi meiden, ik hoop dat ik hier met mijn vraag terecht kan... Op 12 april ben ik helaas mijn vrucht verloren met 7 weken. Hier is ongeveer anderhalve week bloedverlies aan voorafgegaan. Op 15 april heb ik voor het laatst gebloed. Hierna is alles 'rustig' geweest en heb ik geen last meer gehad noch rare afscheiding o.i.d.. Sinds een aantal dagen nu heb ik last van donkerbruine/zwarte afscheiding bij het plassen en afvegen. Logica doet mij denken dat dit de laatste restjes zijn die zijn overgebleven en dat mijn baarmoeder zich nu schoongemaakt voordat ik weer ongesteld wordt. Aan de andere kant maakt het mij ook weer een beetje bang. Waarvoor? Dat weet ik niet... Kunnen jullie je hierin herkennen? Is jullie afscheiding ook zo geweest na een miskraam? Dank alvast!
Ik zou dit even voorleggen aan de huisarts. kunnen best restjes zijn maar dalijk zit er ook iets van een infectie omdat je tussendoor niet hebt gebloed.ik herken het in ieder geval niet dat dit na het stoppen met bloeden weer terug is gekomen.