Vergeten belgische baby sterft in auto

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LadyDaisy, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik kan hier zo niet met mijn kop bij .. Hoe kan je nou in vredesnaam je kind vergeten in de auto ??? kom op zeg ... Hier kan ook echt geen excuus voor gevonden worden ( in mijn ogen )

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    #3 jewe, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2009
    Wat erg! Wat een shock moet dat geweest zijn voor die moeder zeg en wat een schuld gevoel moet die vader nu hebben. Je vergeet je kind toch niet?

3. randi

randi Niet meer actief

het klinkt ongeloofwaardig maar het is wel degelijk bewezen dat mensen zodanig onder stress en vermoeidheid kunnen lijden dat ze dus op automatische piloot werken en er dus zoiets kan gebeuren. is verschrikkelijk voor beide ouders en ik denk dat je zoiets noooit verwerkt krijgt :(

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wat zal dit kindje hebben liggen huilen zeg!!!!Wat een erge dood!!!
    Zooooooooooooooo zielig, kan zelf wel huilen erom.
    Bah!!!!Geen woorden voor.
    Carriere is ook zo belangrijk!!!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het is verschrikkelijk nieuws. Ik moet er niet aand denken, dat het mij zou overkomen. Toch is het makkelijk oordelen vanaf je stoel. Niemand weet onder welke omstandigheden het is gebeurd, immers. je vergeet je kind vast niet zomaar, denk ik dan.

ik vind het vreselijk dat de ouders hier mee moeten leren leven...

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat afschuwelijk. Ik kreeg er meteen een brok van in mijn keel!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Mee eens, zeg nooit nooit. Zoiets vergelijkbaars is vorig jaar of twee jaar geleden ook in Nederland gebeurd.
    Echt verschrikkelijk!

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Dit is al de zoveelste keer. Arm kind en arme ouders. Ik zal het nooit kunnen begrijpen dat mensen zomaar hun kind kunnen vergeten. Maar erover oordelen zal ik ook niet doen, want ze hebben het niet express gedaan en nu zijn die ouders voor hun leven getekend door schuldgevoel.

9. chantal1984

Onder welke omstandigheden je ook bent je laat je kind niet in een auto zitten, zeker niet als je gewoon gaat werken ... Tuurlijk je weet niet hoe het echt is gegaan maar het feit blijft dat hij het kind heeft vergeten ...

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    had het net gelezen, mijn maag draaide om toen ik las dat de moeder het kind aan het einde van de dag vond......

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik moest ook meteen aan dat arme kindje denken. Wat zal het bang zijn geweest en hebben gehuild. Brrrrrr, je moet er toch niet aan denken?

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind dit een erg schokkend bericht. zit gewoon te janken, wat zal dat babietje het moeilijk hebben gehad in de auto. wat zielig.

Ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat je je kind vergeet in de auto. Ik geloof ook niet dat je zoiets expres doet, natuurlijk niet. maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je je kind vergeet in de auto. Hoe kan dat nou?? Als mijn man onze kinderen weg brengt bel ik hem rond een uur of 8 's morgens altijd even op hoe het gegaan is bij kdv of oma. Of hij gedacht heeft aan luiers, doekjes, fruitje enz enz.

pfff vind het echt zo erg dat een babietje dit moet meemaken.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Echt gruwelijk....

Wel vreemd dat zo'n kdv niet belt waarom het kindje die dag niet gebracht is?

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    wat vre-se-lijk.... och arm kindje... bah moet er bijna van huilen. Wat zal het kindje idd bang zijn geweest, wat heeft het gehuild..
    Ik kan me alleen niet goed voorstellen dat het binnen 8 uur (een werkdag) daaraan is overleden... Ik bedoel, een kindje kan toch wel 8 uur zonder drinken? he bahbah, ik moet er ook niet te veel over na denken!!!

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    taliaa,

als een auto in de zon staat kan het binnen een half uur oplopen tot over de 40 graden binnen....

Een gemiddelde hond gaat hierin binnen een uur dood.

:(

16. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    oooo wat zielig... ik kreeg ook meteen een brok in mijn keel toen ik het las.

Maar het ergste is nog wel dat het in principe iedereen kan overkomen... volgens onderzoekers is het niet anders om je kind te vergeten dan je autosleutels of een belangrijke afspraak.. je hersenen maken hierin op dat moment nu eenmaal geen verschil. Naar je werk rijden doe je nu eenmaal op de automatische piloot als je bijvoorbeeld met je hoofd bij een familieruzie, belangrijke bespreking oid zit.

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Echt erg. Moet er niet aan denken Wendy zo te vinden! Denk niet dat als ik van de eerste schrik bekomen ben mn man heel zou laten.
    En idd Deelight dat vind ik ook altijd zo vreemd dat er dan de hele dag niet gebeld is door het kdv waarom het kindje niet is geweest ofzo.
    Arm kleintje :(

18. chantal1984

Sorry maar ik vind niet dat je dit met elkaar kan vergelijken .. Je sleutels vergeten of je kind vergeten is toch totaal iets anders .. kom op zeg ...

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    het arme, arme kindje :(:x

Deel Deze Pagina