Vertrouwen in gastouder is geloof ik weg..

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Jen30, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen30

Jen30 Niet meer actief

#1 Jen30, 1 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2015
    Wat te doen als je iedere dag met tegenzin je kind naar de gastouder brengt omdat je t gevoel hebt er niet heel goed voor haar gezorgd wordt?
    Ik durf geen details te vermelden want zou niet zo leuk zijn als ze het leest.

Moedergevoel volgen en een andere opvang zoeken of de gastouder voordeel van de twijfel geven en een gesprek aangaan?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Wat is de reden dat je met tegenzin brengt?? Sowieso je punten aangeven bij de go en bespreekbaar maken.

3. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou mijn kind nooit achterlaten als ik het niet vertrouw.

4. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Kun je een voorbeeld geven van wat er niet goed aanvoelt?

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Altijd eerst een gesprek en 'wat het ook is' (is ook niet relevant) bespreken.
    NA dat gesprek ALTIJD je moedergevoel volgen.
    Je moet je kind met een gerust hart achter kunnen laten, zelfs als je gevoel hierin niet klopt met de feiten.

6. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Dan zou het voor mij per direct klaar zijn. Geen vertrouwen in degene die mijn kind opvangt zou ik gelijk gedag zeggen. Vraag mij af waarom jij je kind daar wel houd.

7. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Hier hetzelfde gehad met oudste dochter. Andere gastouder gezocht en ze bloeide weer helemaal op.
    Bij geen vertrouwen laat je je kind niet met een fijn gevoel achter en heb je zelf een rotdag. Bij twijfel dus op zoek gaan naar een opvang waar je je wel goed bij voelt.

8. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Als ik het niet zou vertrouwen en me instinct zei me dat ze daar ongelukkig was, zou ik haar daar absoluut niet achter laten.

9. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Ik zou wel eerst een gesprek aangaan. Een andere go zoeken kan altijd nog.

10. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou gesprek aangaan en moedergevoel volgen. Helaas (of gelukkig)heb ik de ervaring dat mijn moedergevoel wat betreft de gastouder klopte. Ik kan verder geen details geven. Maar de laatste keer dat ze zou komen, zat ik met een knoop in mijn maag te wachten en was er dus inderdaad een situatie waardoor ik haar definitief heb afgezegd.

Deel Deze Pagina