dilemma, speen en fles?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pass, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pass

pass Lid

26 feb 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

mijn zoontje van 10 weken kreeg eerst friso comfort met nutrition en dat is heel erg dik. we hebben altijd een probleem met de speen gehad. we hebben zelf een het gat van de speen groter gemaakt maar dit werkt niet zo goed. nu krijgt hij andere voeding om te kijken of dit beter voor hem werkt kwa reflux en nu hetzelfde verhaal. hij drinkt nu Enfamil ar en dit is wel dun maar door een normale speen komt het er toch bijna niet uit. weet niet hoe het kan maar hij huilt ondertussen dus het wil echt niet. we hebben de smalle dr.brown fles. ik heb al een 123 speen gehaald van difrax die paste hier op maar het material van de speen zuigt niet lekker. dus ook huilen. nu hebben we zelf het gat groter gemaakt van de normale dr.brown speen. maar deze is nu te groot en hij krijgt het veel te snel binnen. nu weet ik niet meer welke speen/fles ik moet hebben en ik heb dit probleem al sinds het begin. word er een beetje gek van. ik heb ook een avent fles maar hij drinkt niet goed uit een brede speen. weet iemand wat voor speen ik kan halen voor de dr.brown waar wel normal dunne voeding doorheen komt. of waar meerdere standen op zitten. of een andere fles is ook prima zolang het een smalle speen is wat er op zit.

groetjes

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou gaan voor een Difrax fles met een M speen van Difrax.

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Herkenbaar! Wij gebruiken nu de 1-2-3 speen van het Kruidvat, past gewoon op de smalle dr. Brown-fles. Gaat veel beter!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn zoontje wou niet zo'n matte speen van difrax. Ik gaf hem als ik rijstebloempap gaf - ook dikker als melk natuurlijk - met een 3+maand speen van de etos. Die van de kruidvat en prenatal werken ook. Etos heeft ook een 123 speen geloof ik, gewoon van het eigen merk smalle hals. Zijn spotgoedkoop dus je kan alle kanten op proberen. Knippen, verschillende maten etc.

5. pass

pass Lid

26 feb 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel erg bedankt ik ga even bij de kruidvat en etos kijken.
    ff passen en meten haha en hopelijk heb ik dan de goede.

groetjes

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Waarom niet level 2 van dr browns?

Deel Deze Pagina