13 maanden doorslaap training

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ok, het wordt me iets duidelijker. Bedankt voor de uitleg!:D

2. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ga ik doen Marianne.:)

3. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Op verzoek van TS sluiten? (Was bij de vorige toch ook zo?) :p

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tja, heeft het nog zin hier iets neer te zetten? Alles is denk ik al gezegd. Idd terug naar 1 slaapje. Het slaapje laat in de middag is echt te kort op haar nacht. De nacht begint hier 19:00/19:30.
    Meer eten! Niet alleen de avondmaaltijd is bepalend voor een verzadigd gevoel. Het gaat over de voeding gedurende de gehele dag. 1 boterham op die leeftijd vind ik echt te weinig! Op deze leeftijd beginnen ze steeds actiever te worden en hebben de energie gewoon nodig. Mijn dochter eet echt als een bouwvakker! Ik bepaal wat ze eet, maar de hoeveelheid mag nooit de beperkende factor zijn. Zie het als in veel andere landen: als je je bord helemaal leeg eet is dat een belediging voor de gastvrouw. Het wil zeggen dat je niet genoeg hebt gehad...

5. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Precies, en iedereen doet het op zijn eigen manier. Om meteen door te snuffelen wat iemand twee maanden geleden heeft gepost en haar daarop terug te pakken vind ik een beetje raar..
    TS vraagt om tips mbt het doorslaapprobleem, niet om afgezeken te worden. Reageer dan niet.

Piccolina ik ben benieuwd of je nog iets met de tips hebt gedaan/gaat doen?

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ook daar zit wat in. Ik dacht misschien gaat het om iets persoonlijks. Ik heb persoonlijk niks tegen de dingen die in dit topic gezegd zijn door TS dus ik heb gericht gereageerd en dat doe ik eigenlijk altijd.

7. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Het was ook niet op jou gericht hoor! Maar ik vind het sneu hoe sommige dames altijd afgemat worden zodra ze iets posten. Als je het niet eens bent met diegene kan je dat ook netjes zeggen of gewoon niet reageren als het geen betrekking heeft op haar vraag.
    Soms zijn we onderling namelijk best gemeen voor elkaar, vind ik jammer.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#48 MMarianne, 10 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2014

Ik ben er ook niet van hoor en hou me ook altijd buiten dit soort dingen maar ben ts nu een paar keer tegen gekomen op het forum (ben niet specifiek gaan snuffelen bij d'r) en bijna elke topic gaat hetzelfde: Ze vraagt om advies maar slaat vervolgens elk maar dan ook echt elk advies in de wind en laat dan de topic sluiten....en daarnaast houdt ze er zelf wat aparte opvoedmethodes/adviezen op na: baby op dieet zetten, beentjes vasthouden om een baby van zeg 8 maanden te leren lopen bijvoorbeeld...en als je dat dan optelt krijg je dit soort reacties.

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Snap de reacties idd ook wel. TS vraagt om advies, maar wil die eigenlijk helemaal niet. Als mensen dan in verschillende topics uitgebreid de moeite nemen om te reageren en je krijgt dan rare reacties terug en vervolgens wordt het topic gesloten, dan zou ik ook de ziekte in hebben.
    Maar idd, je hebt dan ook gewoon de keuze om een volgende keer gewoon niet te reageren op een topic van haar. Daar heb je gelijk in.

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Mijn dochter is erg ziek en in tegenstelling van de andere heb ik geen tijd om hier elke uur mijn tijd te verdoen en 4 pagina's onzin lezen die niets te maken heeft met topic.

Voor degene met goede tips bedankt ik ga kijken wat ik mee zal kunnen doen als dochter beter is.

Voor de andere adios en ik hoop dat jullie zich geweldig hebben kunnen uitleven en uiten want blijkbaar zitten jullie hier ervoor.
    En voor kwebbel special verzoek om niet als vanouds mij te stalken prive want dan wordt het voor de tigste keer vermeld bij beheer en moet je weer kwebbel100 worden. Afgaan van je vorige topic heb je gesstelijke problemen maar je hoeft andere ermee niet belasten.

11. KimK

KimK Niet meer actief

Jij hebt het wel redelijk hoog in je bol, is het niet? Jeetje je gaat toch niet iemand zo aanvallen als in geestelijke problemen??!

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina