Ik kan echt nergens vinden vanaf welke leeftijd je deze (flexibele) fopspeen mag gaan gebruiken. Zelf dénk ik vanaf 6 maanden. Weten jullie dit misschien?
haha ja raar ding ryan had er 2 rondjes van in zn lippen afgedrukt door die 2 gaatjes die erin zitten t zag er niet uit
Keano kreeg deze toen hij 2 dagen oud was, dus zijn direct na de geboorte te gebruiken. Ik was zeer tevreden over de nuby fopspeen, heerlijke dingen. Gelukkig heeft Keano er nu geen meer nodig ! liefs, misspuma
Uhm...het is een blauwe (tenminste ik had een blauwe) met een soort van nopjes aan de binnenkant. En aan de buitenkant 2 gaatjes. Liefs, misspuma
Ik heb ook zo'n speen gehad. Deze zijn vooral geschikt voor baby's die borstvoeding krijgen. De speen is flexibel en maakt bewegingen naar binnen en buiten. De zuigbewegingen van de baby zijn ongeveer hetzelfde als wanneer hij aan de borst drinkt.
ik ben ook begonnen met die speen, en weggedaan omdat ie zo groot was, maar nu ga ik er vanmiddag een paar van inslaan voor snachts