Hoi allemaal, Zo, halleluja, dat hier een klein mannetje in huis rondkruipt, dat kan je heel duidelijk merken! Hij vindt het erg leuk om alles op te pakken en door de kamer te smijten, hij vindt het leuk om zijn hoofd ergens hard achter elkaar tegenaan te bonken, bijten vindt hij soms ook leuk (gelukkig al een tijdje niet meer gedaan), hij vindt het nu ook leuk om je weg te duwen of met z'n voetjes tegen je aan te schoppen en dan ligt hij helemaal dubbel. Sjeetje, meer die dit gedrag zo vroeg al herkennen? Liefs, AA
nee hoor hier ook een mannetje wat speelgoed niet ziet staan hij is bijna 15 maand gooit alles van tafel en uit de kast enz en als ik dan nee zeg komt er een driftbui van hier tot ginder totaal ander kind dan mijn dochter
yep hier ook een driftkikker. gelukkig doet hij niet bonken met het hoofd, maar wel ons en grote broer slaan en lachen en alles op de grond gooien en als het niet zint helemaalen gillen en meppen. ook 13 maanden overigens en ik herken dit ookniet vanmijn andere zoon. hoewel hij nu de driftkikker is en Dylarius dus een slecht voorbeeld heeft
Dat tegen de muur aan headbangen deed mijn dochter ook met 13 maanden. Opeens kwam ze er achter dat dat best een geinig geluid gaf, tegen kastjes of binnenmuren (buitenmuren wat minder). Ze moest er dan ook zelf altijd heel erg om lachen. En ik ook wel (ze deed het niet uit frustratie en blijkbaar deed het haar geen zeer) dus we maakten er altijd maar een spelletje van. Is een paar weken heel leuk geweest, daarna werd dat minder. Dingen smijten en trappen enzo is gewoon uitproberen denk ik. Dat heb ik wel steeds verboden en dat deed ze ook vrij snel niet meer...
mijn dochter is nu 22 maanden en die doet het soms nog steeds ze begon er mee toen ze een maand of 11 was.. hoofd bonken als ze haar zin niet krijgt, gooien met spullen dingen kapot maken bijten deedze ook nu gelukkig niet meer.. heel hard gillen als ik nee zeg.. op het cn zeggen ze dat het een fase is nou ik vind 11 maanden wel een hele lange fase haha.. maar ik denk dat je je er niet te ruk ok mmoet maken zolang hij zichzelf niet echt pijn doet en als je je echt zorgen maakt praat op het cb erover!
hallo ons meisje, bonkt ook soms met haar hoofd tegen de salontafelpoten aan, en dan lacht ze soms, ze snapt gewoon nog niet dat het zeer, doet dat proberen we haar wel duidelijk te maken en ze gooit ook wel met speelgoed en knuffels toen ze 9 maanden was i ik schenk er weinig aandacht aan, het hoort er allemaal bij ze ontdekt nu alles, en heeft echt een eigen willetje leuk om te zien maar ook wel eens vermoeiend afz Summer