baby zes maanden 's avonds gillend in z'n bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miesje24, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi ik heb een zoontje van 6 maanden en als we die 's avond na de laatste fles (rond tussen 7 en 8) naar bed brengen ging ie eerst altijd een beetje huilen en daarna sliep ie altijd tot een uur of 7 's morgens. maar de laatste anderhalve week gilt ie en gaat ie niet meer slapen.:(
    overdag gaat het altijd goed. slaapt ie 2uurtjes. 's morgens van 8 tot 9 uur ook altijd een uurtje.
    hebben alles al geprobeerd of gedacht maar niks helpt.
    we leggen hem dan tussen ons in bed op z'n buik en valt dan in slaap. maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. hij moet gewoon in z'n eigen bedje liggen.
    misschien heeft iemand een tip of ook mee gemaakt.

het ligt niet aan tandje krijgen, heeft nergens pijn, heeft geen honger, niet koud noem maar op. hebben alles al geprobeerd. z'n eet schema gaat ook goed.
    iemand een tip???

liefs mies mama van stijn

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hmm verlatingsangst? Volgens mij had mijn zoontje dat ook rond de 6 maanden. Hij heeft het nu weer. Laten we zeggen de tweede fase. :p
    Als ik er ben is er niks aan de hand. Doe ik de deur dicht van zijn kamertje dan gaat hij toch te keer!! Pff. Heb ook al vanalles geprobeerd, maar het is iedere keer wat anders dat helpt.
    Nu loop ik alles af wat die keren daarvoor hielp, maar ja dan is het dus net weer iets wat je nog niet had geprobeerd...
    Ik heb wel het idee dat nu hij ouder is ook het uitproberen meespeelt.

3. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    een nachtlampje hebben jullie die wel?
    meschien voelt ie zich dan veiliger
    en liedjes zingen van te voren doen jullie wel?

afz
    Summer

Deel Deze Pagina