Even advies nodig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Onje, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Liv is een heerlijk meisje altijd vrolijk en liever dan we ooit hebben durven dromen.

Vanaf dat ze een dag of 2 is slaapt ze 's nachts al door.
    Maar nu sinds een week of 3 denkt Liv, payback time ;)

Tussen half 7 en half 8 krijgt zij haar laatste fles en dan begint het 'feest'.
    De ene keer valt zij direct in slaap maar wordt ze na anderhalf a 2 uur krijsend wakker, andere scenario is dat ze gewoon niet in slaap te krijgen is. Ze heeft om 7 uur haar laatste fles gehad en nu is het half 10 ze heeft even geslapen en is nu dus wakker.

Wat hebben we geprobeerd,flesje kleiner groter evenals de speen, badje/douche, eruit halen even troosten en er weer in, er bij blijven tot ze slaapt, later/vroeger naar beden ga zo maar door. Schema overdag maakt ook niet veel uit. Laten huilen en dan niet een kwartier maar 1 a 2 minuutjes max werkt ook niet buitendat Lem daar wakker van wordt het is namelijk echt keihard huilen.

Wat vaak wel werkt is eruit halen een fles en naar bed, maar ik twijfel om daar in mee te gaan.

Wat zeggen jullie? Zal ze er behoefte aan hebben ? Gewoon die fles geven en na een bepaalde periode valt die fles vanzelf wel weer af. Ik vind het totaal geen probleem maar ben zo bang dat ik die fles er niet meer af krijg.

2. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Als ze om een voeding vraagt zou ik het haar gewoon geven. Mag ze al een pyjama papje?

3. Onje

Onje Niet meer actief

Pyjama papjes doe ik niet aan, vind ik veelal troep.

Maar ik vraag alweer een slotje aan Livvy heeft een klein flesje gehad en viel direct daarna in slaap. Ik heb eigenlijk al besloten dat ze lekker dat flesje krijgt zit zo eens even te denken en schiet mij te binnen dat Lem deze periode ook heeft gehad, en die fles was er ook zo weer af.

Nou ja in ieder geval bedankt voor het meedenken :D

4. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Haha je hebt zelf het antwoord gegeven maar dat is precies wat ik ook wilde zeggen. Het is bij ons zelfs in het eerste jaar een paar keer zo geweest dat ze om een extra flesje vroeg. Dat was de enige manier om haar snel in slaap te krijgen. Ik vermoed niet eens honger maar gewoon zuigbehoefte. Ik heb er aan toegegeven en het is vanzelf over gegaan. Wat fijn dat het vanavond goed ging met een klein flesje!

Deel Deze Pagina