Slaapzak nà puckababy teddy (6 mnd)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annabel88, 5 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Ik moet op zoek naar een nieuw slaapzakje. De laatste tijd sliep mijn zoontje in de puckababy newborn teddy en dit is zooo heerlijk als je m snachts de borst moet geven! Haha beetje vreemd misschien maar ik zou dus graag opnieuw een slaapzakje hebben met teddy aan de buitenkant. Ik heb er echter maar 1 kunnen vinden, weet iemand een type/merk dat ze verkoopt?

Bedankt!

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Puckababy the bag ;). Dat is de opvolger. Het herfstgedeelte is teddy.

Viviennee en Rosy90 vinden dit leuk.
  3. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Hahaha nouja. Ik heb wel gekeken naar the bag (de plaatjes) maar had niet door dat daar een teddy onder zat :roflmao::roflmao::roflmao: dankje :oops::D

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Kan gebeuren haha. Hier ook echt fan van puckababy! Begonnen met de piep, toen de new Born en nu slaapt ze heerlijk in the bag.

5. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hier ook puckababy fan! Heb ze allemaal gehad, heb nu de 4 seizoenen, echt zo ideaal!!

6. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Hier ook puckababy fan, ze slaapt het liefste daarin. Alleen spijt dat ik de newborn niet heb gekocht, want ze kon zich heel moeilijk warm houden in het begin en met 6 maanden was de vierseizoenen eigenlijk nog veel te groot voor haar (maar in de zomer was dat geen ramp :D)

Deel Deze Pagina