ons meisje is nu zo 8 maandjes oud en heeft het zelf staan en proberen te lopen ondekt .. maar nu is het dus zo, dat mevrouw zelfs met slaapzak gaat staan in haar bedje... tot ze valt en dan is het boem ... auw.. en vooral huilen van schrik... mn man en ik zijn als de doods dat ze uit haar bedje valt... en vroegen wij ons dus af.. bij wie is dit al een keer gebeurd? (haar bedje staat op de laagste stand*)
nee nooit gebeurt maar die van ons gaat nog niet eens zitten dus dat is geen vergelijk! snel meisje heb je!
Luca staat eigenlijk nooit meer in zijn bedje, maar deed het alleen als hij heel boos was er eruit wilde. Nu zit hij te spelen in zijn bedje. Hij heeft ook nooit de neiging gehad om op te staan en te gaan klimmen, dus ik ben er bij hem nooit bang voor (geweest).
Nou vanavond was ik er wel even bang voor. Meneertje leunde helemaal naar voren, en dan afzetten zodat hij nog verder naar voren hing. Schrok er wel even van. Hopelijk houd hij er snel mee op
Nee nog nooit gebeurt hier... Zit op de dag te wachten dat het wel gaat gebeuren haha hij klautert op alles nl behalve uit zijn bed tot nu toe
Demi is met 9 maanden uit bed geklommen (op lage stand met slaapzak aan, maar ze trok zich gewoon op en over de rand waarschijnlijk want anders kon het niet). Wij kwamen op haar kamer en ze stond netjes naast het ledikant. Toen hebben wij haar terug gezet en 5 minuten later is ze er uit gevallen.
ik ben bang voor t zelfde... collin is vrij lang, en erg sterk, steekt met zijn hoofdje boven de rand uit als hij staat.. Ik ben zelf toen ik 14 maanden was uit mijn ledikant geklommen, zware hersenschudding aan over gehouden, herinner ik me natuurlijk niet, vertelde mijn moeder.
Nog niet gebeurd (kan nog niet staan), maar ik begrijp wel wat je bedoelt met dat nare vallen steeds Julia leerde van de week zelf gaan zitten, zonder dat überhaubt zelf al stabiel kón zitten. Ze viel dus echt om de haverklap en huilde de hele tijd. Nu is het beter en speelt ze rustig verder na een stuitergevalletje...
Hmmm.. Nog nooit bij stilgestaan eigenlijk... Onze dochter kan alweer een hele tijd gaan staan, maar ze is dus nog nooit uit d'r bedje gevallen. Ze is trouwens wel vrij voorzichtig met alles..
Nee, nooit gebeurd (en inmiddels 19 maanden, stond ook bij 8)... en dat terwijl hij een echte stuntpiloot is!
nee nog nooit terwijl hij van alles uitprobeer dus afwachten wel wil ik met anderhalf ongeveer peuterbed halen
Op de laagste stand van haar bedje is ze nog niet uit '' gevallen '' of '' geklimt '' maar op de middelstand wel, ik zat in de woonkamer en hoorde eerst bonk en toen gehuil schrok me kapot..gelukkig geen blauwe plekken of wat dan ook.