Mijn zoontje wil niet meer in de box!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gaby83, Jun 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hey hey

Mijn zoontje wil sinds kort niet meer in de box, hij wil nog wel in z'n wippertje. Tot voor kort vond hij het nog wel leuk in de box maar de tijd werd steeds korter. Nu begint hij meteen al te krijsen als hij er in ligt. Ik wil hem niet tegen z'n zin daar in leggen, het moet juist leuk zijn.

Heeft iemand hier een tip voor?

Hij heeft wel genoeg te kijken, heb z'n spiraal eraan hangen en een fel gekleurd speeltje. Heb juist niet te veel in de box gehangen. Zou hij misschien nu al zijn uitgekeken op die speeltjes?

Groetjes gaby

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter heeft ook bijna nooit in de box gelegen en vond het verschrikkelijk. wat ik dan deed was afwisselen met de wipper en een kleed met babygym op de grond. zo kon ze goed langs zich geen kijken en was zeer tevrede.

een box is nu eenmaal niet weggelegt voor elk kind en heel de dag de wipper is ook weer niet goed. ik zou dus gewoon wat andere dingen proberen zoals een speelkleed.

succes

3. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Z'n wippertje houd hij maar een kwartiertje vol dan is hij dat ook al weer zat. Zo'n kleed is misschien wel een idee. Vind het alleen zo zonde van de box, die hebben we als kraamkado van m'n zussen gekregen.

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    misschien wil je zoon er over een poosje wel in .
    met een boxkleed op de grond kom je ook al een heel eind kan hij ook lekker spelen.
    hier was de box ook nooit erg favo, was al met 7 maanden weer weg.

5. 2009mama

2009mama Niet meer actief

mijn zoon is nu ruim 4 maand.
    de eerste maand vond hij het prima in de box,
    de 2e maand begon hij te mopperen in de box, en hij hij alleen maar in de draagdoek de wipper, of bij mama/papa op de arm, ( wandelwagen was ook prima)

de 3e maand vond hij de box weer leuk, hij kreeg meer besef van de dingen om zich heen en vond het eigenlijk wel leuk om lekker rond te kunnen kijken,
    ondertussen vermaakt hij zich nog steeds prima in de box.

misschien is het gewoon een kwestie van afwachten,
    en komt het vanzelf.

6. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

misschien een spiegl in de box hangen, heb ik bij onze dochter ook gedaan, die vond de box ook helemaal niks.

hang er straks ook weer 1 in, voor onze zoon. vind het nog wel prima in de box

anita

Share This Page