Bambix pap met opvolgmelk vanaf 8 maanden op wat nu ?

Discussie in 'Voeding' gestart door nancy1981, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Sinds verleden week krijgt ons zoontje ( over 3 dagen 9 maanden ) s,morgens een bordje bambix melkpap met opvolgmelk vanaf 8 maanden.
    Hy vind dit erg lekker en de opvolgmelk zit er al in waardoor alleen nog maar water toegevoegd hoeft te worden.
    Maar wat het probleem nu is is dat vandaag het pak op was en we nieuwe wilde gaan kopen maar deze nergens maar te verkrijgen is.
    En ze ook niet weten of deze pap nog binnen zal komen.
    Ik dacht oke dan probeer ik andere pap maar dan moet ik weer nutrilon gaan toevoegen en hier was hy nou juist vanaf door deze pap.
    Wat zouden jullie doen ?
    Ik wil hem wel een boterham maken maar op het cb zeiden ze juist vandaag dat ik de pap moet aanhouden omdat hy qua gewicht dikker mag worden dan dat hy nu is en dat ik het beste pas over 2 maandjes met een boterham in de ochtend kan gaan starten.
    zouden jullie pap nemen en gewone melk toevoegen( heeft hy nog nooit gehad ) of iets anders doen

2. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    Ik persoonlijk zou gewoon de normale bambix halen die je aan moet maken met (opvolg) gewone melk.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik maak de pap altijd met opvolgmelk. Bevalt uitstekend. 9 maanden vind ik persoonlijk vroeg voor gewone melk.

4. flippy

flippy Actief lid

16 jul 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Ik gebruik gewone opvolgmelk nr. 3 nu.
    Er is nu pap met frut van Friso, ook in een makkelijke verpakking. Ik geef het nu voor het slapen gaan 2-3 EL.
    Persoonlijk vind ik gewone melk nog niet geschikt onder 1jr omdat daar
    zouten inzitten, bovendien hoef je niet met vitaminen op te letten. Zit allemaal in opvolgmelk. Lijkt mij voedzamer dan de gewone melk.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hij hoeft ook nog helemaal niet van de nutrilon af? ik zou gewoon eenmalig een pak gewone papgranen kopen en even prutsen met mengen, en dan in die tijd die andere pap inslaan..

Deel Deze Pagina