Hoesten na voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Hopsatee, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ons zoontje van 4 maanden krijgt vanaf het begin flesvoeding. Hij komt zelden echt voor een voeding dus we geven hem nu om de 4 uur 180+6 Hij geeft goed aan wat hij wil: soms gaan alle flessen leeg, meestal laat hij wat staan. Soms zijn er dagen dat hij heel veel laat staan. Plast goed, groeit goed, is zelden ontevreden of huilerig

    Wat hij echter sinds een maandje doet is ineens veel terug geven. Maar ook echt een uur of 2 na de voeding ineens een lading. Alles gelijk nat. Na de voeding sowieso ook altijd. Hij gooit het er soms met wat gejengel maar meestal vrij achteloos uit. Ook niet perse een probleem. Wat ikwel heel raar vindt eb niet herken: hij slikt en hoest heel erg na de voeding. Echt hoestbuien en verslikken als hij klaar is met zijn fles en geboerd heeft. Moet hem dan echt rechtop zetten en wachten tot het voorbij is.

    Weet iemand hoe dat kan komen of ervaring of tips ofzo?
     
  2. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Het enige wat ik weet is dat zuivel de slijmproductie aanwakkert.
    Als hij dus al wat slijmvorming heeft dan maakt een voeding het erger.
    Alleen lijkt het me sterk dat hij al een maand lang snotterig is dan.
     
  3. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie. Hij is wel een paar weken verkouden geweest maar sinds 3-4 weken is het idd alleen nog hoesten na de voeding. Kan best wellicht z’n broer is ook constant snotterig...
     
  4. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hier een meisje dat al echt meer dan een maand verkouden is. Ze hoest niet meer alleen tijdens de fles en na de fles enorm veel. Gelukkig komen er geen golven terug. De melk wekt echt veel slijm op.

    Als het lang aanhoudt en veel is zou ik wel ff langs de dokter gaan voor een check.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina