Tips gevraagd. Helemaal overstuur bij na bed gaan.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veraenroy, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hallo Dames

Wanneer ik Jelina na bed breng is ze helemaal overstuur. Als ik de trap al op loop begint ze al te huilen. Als ik haar dan in bed leg kijkt ze me heel verdrietig aan gaat ze rechtop zitten en begint ze te brullen.

Ik moet zeggen het is maar wat voor 5 max 10 min en dan slaapt ze.

Is er een manier om haar rustiger in bedje te krijgen. Ik heb al geprobeert om haar eerst voor te lezen en slaap kindje slaap te zingen, maar zo gauw haar hoofdje het bedje raakt begint ze te brullen.

Wie weet wat ik hieraan kan doen. Het is nu al zo dat ik liever Roy haar na bedje laat brengen omdat ik haar zo zielig vind.

Groetjes Vera

2. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb het ook een tijdje gehad, ik deed iedere keer hetzelfde ritueel en liep nog een rondje door haar kamer. soms liet ik het licht op de overloop ook even aan. ik moet wel zeggen: nadat er twee tanden door waren, was het over, succes ermee..

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dan zal het dat idd hier ook wel zijn.
    Jelina heeft sinds 24-09 haar eerste tandje door en nr 2 zie ik nu ook zitten.

Bedankt.

Groetjes Vera

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    misschien kun je naast haar bedje blijven zitten tot dat ze slaapt. Heb ik ook een paar keer gedaan en het hielp. Nu is het niet meer nodig.

5. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Vera,

Misschien zijn dit wat dingen die helpen:
    -een klein lichtje, zodat het niet de donker voor haar is;
    -Haar van tevoren aankondigen dat ze naar bed gaat;
    -Duidelijk tegen haar zeggen dat mama en papa bij haar zijn;
    -Inderdaad de tandjes afwachten;
    -Zorgen dat ze je kan horen als je haar eenmaal in bed hebt gelegd (de was op de gang doen ofzo);
    -Haar deur niet helemaal dichtdoen (tenzij je dat al doet natuurlijk!);
    -Heeft ze een vaste knuffel? Is misschien ook een idee (met een duideijk gezichtje erop, zodat ze het gevoel krijgt dat ze niet alleen is),

Ik hoop dat iets hiervan je kan helpen!

Succes! Groetjes Daphne

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dank je Daphne.

Ik had nog niet alles uitgeprobeerd maar dat ga ik nu zeker doen. Vandaag ging het wel goed met na bed gaan trouwens. Ze mimelde wel een beetje, maar het was niet huilen.

Zou het geen sprongetje kunnen zijn..... Ze heeft nl iets bijgeleerd. LOS staan.

Groetjes Vera

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Klinkt als de 9-maanden sprong, verlatingsangst?
    Als je nou even over gezichtje aait zodat ze weet dat je er bent? Of is dat te simpel gedacht?

Deel Deze Pagina