Even jullie advies...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sophie krijgt preventief hypo-allergene voeding,nu ia zij 7 maanden en mag steeds meer dingen waar ook melk in verwerkt is,zo gaf ik ook al startkoekjes,hierop reageerde ze goed.
    Nu was ik net op het cb,ze mag nu brood met beleg,en yoghurt...dus eigenlijk heeft die preventieve voeding niet echt zien meer.( en dat vonden hun ook )

Maar hoe kan ik nu het beste overstappen,wie heeft hier ervaring mee?

Op het cb zeiden ze dat ik eerst 10 cc gewone melk moest geven om te kijken of ze hierop reageert...en dan de gewone voeding gaan mengen,zouden jullie dan 3 om 3 of zouden jullie eerst beginnen met 1 schepje gewone voeding en dat zo verhogen?

Alvast bedankt ;)

Groetjes,

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Niemand :(

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij Justin ben ik in 1x overgestapt. Hij heeft er geen last van gehad (gelukkig) Ik ben van extra care naar standaard vd kruidvat gegaan. Tja als je meisje al snel last van krampjes heeft, zou ik t misschien rustig(er) aan doen en bijvoorbeeld 50/50 geven de eerste paar dagen en daarna helemaal over gaan.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mij hebben ze op het Cb geadviseerd om het half om half te doen, en dit 2 weken te geven en dan over te gaan op 100% van de voeding die je wil gaan geven.

Bij ons werkt het zo goed, maar elk kind is anders.. Ik hoef maar een keer kraanwater ipv Spa te geven en hij heeft al last van kramp...

5. Wen

Wen Actief lid

Hoi hoi,

Ik ben ook overgestapt van Friso HA naar Normaal. Dit heb ik langzaam gedaan. Eerst 1 schepje normaal, na 2 dagen half om half en daarna langzaam afgebouwd. Ik heb het ook afgebouwd omdat de smaak anders is, kon hij even wennen aan de smaak...

groetjes, wendy

Deel Deze Pagina