13 maanden sprong?!?!? AAAAAH ik word er gek van!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Al een paar dagen niet online geweest hahah, kon het topic niet eens meer vinden!

DAMES HOU HOOP! Volgens mij zijn we er doorheen. Het bekende "ik-krijg-mijn-zin-niet-huiltje"heeft hier plaatsgemaakt voor weer de gezellig vrolijke dreumes! OK zo af en toe is het nog ff brullen maar als ik nu een laatje weer dichtdoe dan is het goed en gaat hij ergens anders mee verder :)

En we zijn toch een hoop verder gekomen!

Als mamma zegt: "nee Tycho dat is van mamma" of "daar mag je niet aankomen" kijkt hij me aan en hij doet er verder niks mee.

Eten wil meneertje alleen als hij zelf een lepeltje vast mag houden en af en toe een zelf een schepje mag opscheppen. Of gewoon af en toe lekker even met de handen in het bord om wat te pakken is ook goed ;)

Geluiden en klanken maken heeft hij een hoop lol in. Elke dag hoor ik wel nieuwe dingen! Ik dacht gisteren iets van een "hallo" te horen toen hij lekker aan het brabbelen was. Geen idee of dat al mogelijk is maar het klonk echt zo hahaha.

Tycho heeft sinds gisteren ineens door hij hoe moet traplopen! Had hij daar gisteren nog een hand voor nodig van mij, doet hij het vanmorgen helemaal alleen. En dan niet met de knietjes treetje voor treetje, maar gewoon op zijn voetjes en zn handen gaat hij naar boven.... en nog snel ook!

De glijbaan in de speeltuin is zijn nieuwe speelgoed! Honderd keer gaat ie de trap op en naar beneden glijden. Hij heeft allleen nog niet door dat zitten op je billen wel makkelijker is dan vooruit naar beneden op je buik hahaha.

Vanmiddag ging hij ineens los staan en deed een heeeel klein stapje :O Dus even afwachten hoe dat verder gaat.

Ow en heeeel lief: Tycho borstelt zijn eigen haar en dat van mij! En pappa kreeg eergisteren de borstel over zn kale hoofd hahaha. En dan natuurlijk de knuffels en de zoenen die steeds meer en meer ineens gaan komen.

Sorry voor het lange verhaal maar ik begrijp nu ineens waarom het toch zo'n heftige periode was! Het enige jammere is dat het uitslapen tot 7:30 of 8:00 verdwenen is. De hele week is het al 6:30 - 7:00 en eergisteren zelfs al 5:30. Maar misschien komt dat ook wel weer goed als hij al die nieuwe dingen weer normaal vindt :)

Emmamick: geweldig die foto!! Zo grappig dat dat overal hetzelfde is hahah.

xxxx

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Heeeeeeeel herkenbaar!!! Mijn zoontje heeft hier ook last van. Hij slaapt 's nachts gelukkig goed, maar dat drammen, huilen om iedere 'nee' en stampij maken om niks....ja die fase is hier ook al eventjes aangebroken. Ook doordat hij sinds kort vliegensvlug kan stappen via de bank, tafel of alles wat zich daarvoor leent. Dus wereld vol nieuw te ontdekken dingen en dus vele keren ook te horen krijgen dat dat niet mag :D. Gelukkig lees ik evenveel dat het ook weer voorbij gaat dus ff doorbijten maar ;).

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

De 13 maanden sprong vond ik ook heel heftig, maar de sprong waarin wij nu zitten is nog heftiger (17mnd sprong), daar is de 13mnd sprong niets bij vergeleken, ben kapot en dat door een klein ini mini manneke :$ wel nog zieliger voor zulke kleintjes dat ze door die zware fases heen moeten.

Ben wel benieuwd wat hij straks weer allemaal voor nieuws kan na deze periode, want uiteindelijk is het niet voor niets allemaal, ze komen er sterker van terug en zie je je kleintje echt groot worden en ineens zoveel meer kunnen. En dan op naar de peuterpubertijd! :)

Deel Deze Pagina