13 maanden sprong...Hoe lang duurt die??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RoAn1981, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Zoals de titel al zegt: onze dochter zit volgens mij vol in de 13 maanden sprong, nu al een dikke twee weken. Ze brult om alles en niks, wil opeens geen fruit meer eten, hangt voortdurend aan mijn benen maar als ik haar dan op schoot neem, probeert ze alleen maar weg te kruipen. Het verschonen en aankleden is een regelrechte ramp: gillen, krijsen en draaien zodat ik haar echt met harde hand in het aankleedkussen moet duwen. Ik voel me er zo naar onder! Ze lacht nauwelijks meer, is voortdurend boos en ik kan haar elke dag wel naar bed kijken..Ik word hier echt enorm verdrietig van. Ik weet rationeel wel dat het een fase is maar ergens ben ik zo bang: is dit wel een sprong, en gaat het dus over, of is ze gewoon echt 'onhandelbaar'? Ik had ook een topic geopend over haar 1e verjaardag die dus door deze hele heisa helemaal in het water is gevallen. Ik vind het nu echt loodzwaar en zie gewoon op tegen het weekend..
     
  2. hetlichtje

    hetlichtje Fanatiek lid

    3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ruim 1,5 week, mijn man werd er gek van, haha.

    Voor hetzelfde geld is het morgen ineens over, dat kan.
     
  3. Melsss

    Melsss Actief lid

    7 mei 2014
    211
    0
    16
    HERKENBAAR!!!!!
    Mijn zoon is volgende week 13 maanden en hier is het ook al twee weken een groot drama! Niks is goed alles is huilen "zucht". Hoop dat dit lastige sprongetje snel voorbij is.
     
  4. Lichtroze

    Lichtroze Bekend lid

    22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind al die sprongen te lang duren :p. Maar net als je denkt dat je het niet meer trekt, zijn ze er vaak wel weer uit. Het is wat, dat opgroeien.
     

Deel Deze Pagina