Ervaringen Bumbo zitje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yil, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Ik ben op zoek naar een Bumbo zitje voor onze meid. Ze wil namelijk niet meer achterover zitten in haar wippertje. Deze staat al helemaal rechtop (Baby Bjorn Bouncer), maar toch trekt ze zich helemaal rechtop en blijft dan zo zitten. Dit ziet er niet erg comfortabel uit en vandaar dat ik op zoek ben naar iets waarbij ze nog rechter op kan zitten.

Nu lees ik hier en daar dat kindjes zich met hun beentje afzetten en zichzelf op die manier uit de Bumbo drukken, of met Bumbo en al omvallen. Is dit een reëel probleem van dit zitje?

2. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Wij hebben hele goede ervaringen met de Bumbo hoor! Toen ons zoontje een maand of 8 was en wel kon zitten maar nog niet stabiel genoeg, hebben we hem pas gekocht, ook omdat hij er bij de gastouder zo ontzettend graag in zat.

Hij heeft er al met al denk ik een maand of 2, 3 ingezeten en dat is dus niet zo lang maar in die periode vonden wij het ideaal voor het geven van een fruithapje, om even in te spelen als wij iets moesten doen etc.

Ook zetten we hem gewoon met Bumbo en al in de box, kon ie mooi met z'n activity-centre spelen en bleef hij mooi rechtop zitten zonder nog eens om te kiepen. Pas toen hij echt goed alleen en stabiel kon blijven zitten hebben we hem niet meer gebruikt, meneertje ging namelijk ontzettend 'bouncen' (doet ie nu nog ;)) en daar was de Bumbo niet zo geschikt voor, lol. Toen is ie wel eens omgevallen met dat ding, gelukkig was er niets aan de hand.

3. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik heb er een en ben er enorm blij mee! en max ook haha ;)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0