13 maanden sprong verlatingsangst

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jenerah, 6 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenerah

Jenerah Lid

18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Pff ik hoop en weet dat ik echt de enige niet ben, maar dit is echt wel een hele moeilijk sprong waar we in zitten! Ons dochtertje van bijna 14maanden wil savonds niet in haar bedje slapen..

Het begon nadat we op vakantie zijn gegaan en ze niet alleen in het camping bedje wilde slapen. Om haar toch een goeie nachtrust te geven (en ons zelf ook) hebben we haar tussen ons in genomen. Heel fout natuurlijk want dat is iets waar ik nooit aan wilde beginnen thuis. Maar goed toch gedaan en eenmaal thuis wil ze niet meer alleen slapen savonds. Zodra ze haar fles bijna op heeft begint ze met huilen en mij aankijken van ik wil niet alleen zijn! Hangt stevig aan me nek als ik naar haar kamer loop en zet het op een krijsen.

Ik ben nu ook 19 weken zwanger van de 2e en zie het savonds soms echt niet meer zitten! Ben gesloopt na een dag en dat geeft niet maar als je savonds ook nog eens bezig bent dan kan ik wel mee janken!

Ik laat d'r echt wel even huilen en dan troost ik haar weer kort,we hebben een heel ritme met muziek en een knuffie en alles..maar ze krijst alsof we d'r iets aandoen.

Voor de vakantie sliep ze trouwens heel goed! Rond 1900 en de hele nacht...snachts word ze gelukkig niet wakker tot nu toe dan. Maar het in slaap komen is verschrikkelijk.

Wat zijn jullie ervaringen en hield t lang aan?

2. blondine01

blondine01 Niet meer actief

Ja hier ook gehad, na haar verjaardag. Sowieso een hele lastige sprong
    Het is vrij snel over gegaan hoor, denk een maandje of 2. Maar op dat moment duurde het een eeuwigheid.
    Ik probeerde er maar zoveel mogelijk aan toe te geven. Ze leerde op dat moment ook lopen en sinds ze losloopt is het voorbij

3. Jenerah

Jenerah Lid

18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Ja dat zou het ook inderdaad kunnen zijn..toevallig vandaag liep ze aan 1 hand met mij van de keuken naar de salontafel.

Hoop zo dat het snel voorbij is. Bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina