Ik wilde wachten met testen tot zaterdag.... maar ik heb zo van de misselijkheids vlagen, dat ik me niet meer in kon houden. Ik wilde gewoon weten wat er uit de test kwam.... pfff ik schrik er wel eventjes van. Heb namelijk wel krampjes die op ongesteldheid wijzen... maar zie resultaat in mijn album... Ik de KV 2 voor 5 euro test.
Jahoor! Een duidelijk streepje! Gefeliciteerd! Zwangerrr ... @ Esther; Jij kan vandaag ook testen? Nog niet gedaan? Succes!
Ik zie ook een streep hoor, gefeliciteerd! Die krampen zijn normaal, had ik ook heel erg en nu soms nog steeds.
Ringeding ik heb hetzelfde, ook ongi pijn en krampen gisteren toch test gedaan en zie mijn album...ga toch voor alle zekerheid straks nog een test halen haha het idee vind ik zo onwerkelijk.... Gefeliciteerd meis!
Ik had dus gister ongi moeten worden en ik ben altijd precies op tijd of de laatste x 2 dagen eerder. Ik heb vandaag ook krampjes maar niet zo erg als met ongi..durf alleen niet zo goed te testen. Morgen maar een test halen en woe ochtend testen Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren!
duidelijke streep hoor zo was die van mij ook toen ik 9 dagen na me ei teste. als je die andere over een paar dagen doet moet je zien dan kanlt ie er vanaf. gefeliciteerd