Gister ben ik doormiddel van inwendige pilletjes mijn vruchtjes kwijtgeraakt (de miskraam zelf wilde niet zo vlotten) Nu gaan we weer gewoon verder, het kon geen kwaad volgens de GYN om meteen weer zwanger te worden. Het enigste wat je dan krijgt is dat je niet precies weet hoever je bent. Maar na lang praten met mijn man, gaan we gewoon meteen verder. En hoop toch snel weer zwanger te zijn! ook heb ik veel steun gehad van de mensen van dit forum, en wil jullie allemaal enorm bedanken! Het is dan geen leuk iets, maar de lieve reacties op het forum doen toch een hoop goed! Liefs Yv
Sterkte en veel succes! Hopelijk ben je snel zwanger en gaat alles goed. Inderdaad wachten hoeft niet na een miskraam en om het termijn te bepalen hebben we echo-apparaten
héél veel sterkte toegewenst lieverd, en hopelijk is het snel raak en komt er een berensterk kindje in je buikje dikke knuffel
heey veel sterkte! en hoop dat het snel weer raak is! als je erover wil praten ben je van harte welkom! veel liefs gimena xxxx