Met die termijn zat ik ook NET een beetje tussen 'veel symptomen' (brrrr, misselijk) en voelen bewegen in. Ik hield er ook rekening mee dat ik pas laat beweging zou voelen, hier ligt de placenta ook voor. Onverwacht heb ik bij 16 weken toch plopjes gevoeld, en dat is alleen maar sterker en meer geworden, dat kan dus ook bij jou Ik was in eerste instantie afgevallen, en begon pas rond 4 maanden een beetje aan te komen, niet echt meer dan jij nu, maar wel bij de buik. Ik was afgevallen bij armen en gezicht. Echt, waar je doorheen gaat is volkomen normaal. Straks heb je en pretecho en zal je vast weer gerustgesteld zijn.
ik ben nu 13w en 2d en ben ook heel onzeker, maar dat is een normaal gevoel hoor en lees ik van iedereen. 12 weken alleen maar overgegeven en nu begint mijn buik een beetje te groeien. 1ste echo gehad en die was helemaal top! geweldig om te zien dat er een mensje in je groeit waar alles op en aan zit 2de echo 6jan maar kan stiekem niet wachten tot het zover is. zou eigenlijk ook wel een doppler willen kopen maar ben zo bang dat ik dan ook onzeker word van word als ik een keer geen hartje kan vinden dus denk dat ik wacht tot de 2de echo. succes allemaal
Hoi, kan me je onzekerheid voorstellen, maar wees maar blij dat het zo gaat. Bij mij ging het bij de eerste ook zo. Kwaaltjes: nul Buikje: nauwelijks dankzij buikspieren en eerste keer En toen, met een week of 16 begon er opeens een bollinkje te ontstaan en voelde ik belletjes in mijn buik. Maar dat ik er tot dan toe niets van had gemerkt ... Nu met mijn tweede zwangerschap (vol kwaaltjes enzo) weet ik pas wat een luxe ik bij de eerste heb ervaren. Niet teveel tobben, maar lekker genieten van de gedachte, ookal voel je het nog even niet!
Bedankt weer voor jullie geruststellende woorden Zeker het feit dat ook jij, Bramtim, net zo ver bent en net zo weinig voelt, stelt me gerust Ook evenstar bedankt weer, ik heb jou buiken nog eens bekeken, wat fijn om een beetje te zien hoe het klein begint, maar ook ineens enorm kan zijn. Druif, zeker ben ik blij dat het zo goed gaat. Maar na 3 miskramen en velen IVF pogingen, is het zo onwerkelijk dat dit me gebeurd En zou ik toch graag iedere dag wat bevstiging hebben dat het goed zit De angst van wat is geweest, blijft toch aanwezig. Maar goed, vandaag een dagje werken. Morgen ook nog en dan kunnen we `s avonds al voor de echo dat de tijd maar snel om mag gaan.
Graag gedaan hoor en het is geheel wederzijds dat ik ook steun haal uit hetgeen jij ervaart. Ook hier een miskraam vorig jaar april dus met dat in je achterhoofd is niks merken niet echt een fijne tussenfase. Gelukkig hoef jij nog maar 1 nachtje te slapen om hem/haar weer te kunnen zien. Wij mogen nog een weekje wachten om naar het hartje te luisteren, dan 15 januari 20 weken echo en als dat allemaal goed is ga ik proberen te genieten. Nog een kleine vier weken dus..... pfffff
Ik wilde jullie even laten weten dat alles goed is. Het kan dus toch....niks voelen en wel degelijk ene levend wezentje in je hebben. We hebben gister de pretecho gehad... het was zooooooooooooooo leuk en mooi Ben helemaal onder de indruk Alles zat erop en aan Zelfs de grootste afwijkingen ( open rug, open lip, hartafwijking) kon ze uitsluiten. Dat geeft een gerust gevoel. Ik wilde ook dit met jullie delen. En niet alleen de zorgen. Bramtim, wanneer mag jij weer voor een echo / controle?
Super dat je zo genoten hebt van de echo. Ik mag maandag weer voor het hartje en 15 januari voor de echo. MAAR ik heb sinds een paar dagen het idee dat ik hem voel. 100% zeker weten doe ik het nog niet maar denk dat dit het is. We zullen er vanzelf wel achter komen.