Kots uit een autostoeltje: Check! En de rest van het lijstje ook wel, alleen die andere 2 die jij noemt niet. No way dat ik kots met mijn handen ga opvangen, ik gooi nog liever mijn vloerkleed in de container... Ik vraag me dan ook serieus af waar je het laat als je het opgevangen hebt... (ik zie mezelf al de hele kamer en keuken doorlopen om het in de wasbak te deponeren... Druipend en wel... *yuk*
Yuk nee ik vind ik kots echt 10x erger. Ik ga al huilen (ja echt) als ik zelf moet overgeven. Als mijn zoontje moet overgeven dan sta ik zelf half te kokhalzen. En waarom zou ik in hemelsnaam zijn kots met mn handen opvangen vind dat echt onzin hoor. Hij kotst dan maar lekker op de grond als ie de wc niet haalt, even dweilen en het is weer weg. Speen heeft hij maar tot 10 mnd gehad en heb dat ding nooit van de grond af in mn mond gestopt. Bad poepen heeft hij ook nog nooit gedaan als ik het me goed herinner. Het enige wat ik doe is met spuug zn mondje soms schoonmaken mijn vriend heeft daar altijd een hekel aan als ik dat bij onze zoon doe hahahah
Mijn kinderen hebben zo'n pannetjes set van plastic om mee te spelen in bad... Ook heel handig als drollenvanger! Daarna even goed afwassen, nog een extra rondje in de vaatwasser en het is weer schoon... Ik kan dus echt niet tegen kots... Gelukkig heb ik niet van die spugerige kinderen, dat grapje met die autostoel is gelukkig dan ook maar 1x gebeurt.
Mijn oudste heeft toen hij baby was in begin aan een hele zware AB kuur gezeten en toen ging mijn man hem verschonen maar ik stond verkeerd en mijn zoontje ging poepen en het spoot er letterkijk met een bloedgang uit zo over mn hoofd heen! Ik heb me nog nooit zo smerig gevoeld als toen..
Ik kom maar tot 5, komt ook omdat hij nooit een speen heeft gebruikt en geen vriendjes nog, nooit gepoept in bad alleen poep snuiven, billen afvegen, kots opgevangen (meestal was man er dan bij en die haalt snel een doek) babymelkboer geboend en met spuug z'n gezicht schoon maken
hahhaha, ik denk alleen maar Check, check en nog eens check. Alleen die neus snuiten in mijn handen niet en met spuug een gezicht schoonmaken is hier nooit voorgekomen. Ik pak inderdaad ook wel snotjes aan, en nu ik er zo over na denk is het inderdaad te smerig voor woorden. Maar goed dat je er op die momenten niet over na denkt.
Helemaal niet herkenbaar eigenlijk. De goorste vind ik nog wel een vieze speen in je eigen mond schoonmaken yuk!! Gelukkig hielden mijn kids beide niet van speentjes Of heb ik nou ook smetvrees
Op het autostoeltje, speen schoonmaken, snuiten in de handen en de chloorhanden na, is het voor mij heel herkenbaar Maar gelukkig komen de andere punten hier bijna nooit voor
Het allergoorste wat ik heb gedaan staat er niet tussen. Toen mijn dochter net geboren was had ze een tijd last van dik, taai, felgroen snotjes, die met zo'n zuigpompje niet loskwamen. Mijn oplossing was eerst neusdruppeltjes in neusje spuiten en daarna de snotjes met een rietje opzuigen. Gelukkig bleven ze allemaal in het rietje vastgeplakt maar een keer ging het helaas mis ieuuwwww.
Hier een score van zes. Uiteraard billen snuiven, dreumesbillen vegen, de melkvlekken en met spuug schoonmaken (wie die dingen niet heeft heeft een fulltime nanny denk ik), en een meisje met groot talent voor badpoepen, en niet alles past door het putje... En ze snuit nog niet op verzoek, maar ik heb weleens een snottebel zo weggeveegd als t uitkwam. Snuit onder de douche of bij de wasbak ook mijn eigen neus wel in mijn hand. Speentjes hebben we niet en ze zit nog niet op de wc, dat scheelt
Eigenlijk ook alles wel gedaan. Billen ruiken heerlijk haha. vinger tussen de luier of het idd een poepbroek is was. Snot wel eens met mijn shirt afgeveegd zeker te weten wangen poetsen met mijn spuug bingo. Drollen uit bad nee gelukkig nooit mee gemaakt. En spuug op vangen via mij handen echt niet. WEL door de spuug heen moeten lopen. Omdat zoon in mijn oude huis midden in de gang moest spugen waar alle deuren op uitkwamen en ik wel moest om de mop te gaan pakken en o ja het vieste vond ik een spuug partij van hem in de wc ik kon de frikandellen letterlijk achter de pot vandaan vissen brr als ik er aan denk. Ach ja ik deed het met liefde. En nog haha.
Het valt me nog mee, maar Nova is nog klein dus dat zal vast nog wel erger worden. Speen doe ik nooit met m'n mond trouwens, ik heb altijd speciale schoonmaak doekjes in de tas zitten. En poepen in bad doet ze alleen bij papa tot nu toe. Moest wel gelijk aan dit denken . awkward moment - Itsy Bitsy - Skreened T-shirts, Organic Shirts, Hoodies, Kids Tees, Baby One-Pieces and Tote Bags Custom T-Shirts, Organic Shirts, Hoodies, Novelty Gifts, Kids Apparel, Baby One-Pieces | Skreened - Ethical Custom Apparel
Ik heb ze bijna allemaal wel gedaan . Behalve uit de wc vissen van speelgoed . Gelukkig nooit nodig geweest Mis nog helpen ijsjes aflikken die beginnen te druppen , hard snot weghalen met mijn vinger als er geen zakdoek bij de hand is Kots of melkspuug vangen zou ik ook nooit niet doen
Hihihi, van de week echt serieus kots opgevangen met mijn handen. Het was gewoon een reflex. Dacht anders zit alles eronder, maar ja toen kwam de tweede golf en ik was al op weg naar de badkamer om mijn handen af te spoelen en klaarblijkelijk had mijn vriend die kots-opvang-reflex niet (onbegrijpelijk!!! ) En aan de billetjes snuiven door de broek heen vond ik ook altijd verschrikkelijk, maar nu best praktisch.