Hoewel ik wel vies aangelegd ben hahahaha doe ik sommige dingen toch wel, vies van mijn eigen kind ben ik sowieso niet! Alleen probeer ik nu wel relaxter met vieze dingen om te gaan aangezien dochterlief van bijna 12, ook al wat smetvrees vertoont en dat is echt zooo vervelend!!
Haha! Ik doe alles, behalve kots opvangen en de neus met blote handen snuiten. Ik ben op zich niet vies van m'n kind, totdat er kots en snot bij komt kijken.
Baby kots vind ik niet erg, maar kots als ze ouder worden, oh bah dan krijg ik ook kots nijgingen hahahahahaha Vooral in de nacht oh bah!
Ik heb (nog) geen eigen kinderen, maar werk wel als gastouder. En helaas moet ik bekennen dat ik er ook heel wat kan afstrepen haha. Ik ben dus zelfs niet vies van andermans kinderen, dat wordt nog wat als ik zelf kinderen mag krijgen. Alleen kots vangen zou ik echt nooit doen, ik vind kots echt ontzettend smerig.
Haha, dat dacht ik ook altijd, wat smerig! Maar je ontkomt er niet meer aan. En telkens die broek uit doen is niet handig, dus hup even snuffelen Hoewel je het vaak van een afstandje ook wel ruikt hoor En die snoepjes, moeten die óók weer in een doekje in de tas gepropt worden, die tas/jaszak/broekzak zit al zo vol met zooi Dus of op de grond (maar dat is een slecht voorbeeld, of je eet het zelf op) Wat zijn moeders eigenlijk viesss Heerlijk topic en ik kan er al veel afstrepen.
hihi grappig, ik haal ook best veel punten. maar kots opvangen hoeft hier gelukkig nooit, jongste heeft eigenlijk nog nooit gespuugd, en de oudste alleen thuis en kon toen snel een doek of bakje er onderhouden en ook in bad hebben ze nog nooit gepoept. dus dat scheelt weer. speen in mond schoonmaken vind ik echt vies maar laatst toch gedaan toen we een dagje weg waren, verder heb ik geen moeite met kont afvegen van zoon of van vriendjes. en aan de jongste ruik ik ook regelmatig even of ze nog fris ruikt daar beneden haha. en ik moest laatst idd een speeltje uit de wc vissen mijn man heeft het daarna schoongemaakt. want er zaten baterijen in en moest even goed gemaakt worden, maar dat is weer gelukt haha
Vieze speen in de mond, check Melkboer wegvegen, dubbel check Aan de billen ruiken & verschonen, check Andermans billen, check met speeksel gezicht schoonmaken, dubbel dubbel check (I know very bad) Verder niet echt dus..
Gesnoven aan de billen van je baby Yep, je vinger tussen de pampers dan weer niet, brrr!! De billen van je peuter afgeveegd Heb nog geen peuter Kots uit het kinderzitje geschraapt Beer heeft nooit in de auto gekotst gelukkig! Kots met je blote handen opgevangen Jazeker, wel meer dan 1 keer ook. Beer kotst ook t liefst in mijn handen, hij trekt m'n handen echt naar m toe als hij miet kotsen. een speeltje uit de wc gevist, Check neus snuiten met blote handen Nee dat niet, maar wel droog snot eruit halen als t om t hoekje zit, Ik vind t heel onverzorgd als een kindje met een vieze neus loop, dus dan pulk ik t er liever uit... met spuug het gezicht van je kind schoonmaken, Ja hoor, zeker wel, tutje ook. Niks zo makkelijk als ff vegen, en hoppa schoon.