Ik ben met exact 13 weken voor een echo geweest en de gyne gaf aan dat hij nog niet kon zien of het een jongetje of een meisje was, doordat ze op dat moment nog allemaal een "staartje/penisje" hebben.
het is mogelijk Alleen moet je hele goede apparatuur hebben en de kans dat het alsnog verkeerd is ingeschat is groot. Maar ik ben echt op zoek naar een echofoto
Wij weten op 19 augustus pas wat het geslacht is, als het een jongetje is, kan ik je gerust de vorige echo doorsturen. Maar ik denk dat je tegen die tijd alvast wel een echo hebt kunnen verkrijgen van één van de andere dames
Oh ja dat zie je duidelijk!! Lommel zeker? Edit zie nu een naam op je echo staan Zij heeft goede apparatuur he... Thx smiley had daar ook al gekeken hahaha
Ja lijkt indd wel op een jongetje.. Maar vind niet heel duidelijk heb je nog meer foto's ? Denk dat je uit deze foto niks op kan maken voor 100% wt zeiden hun???
Nou het was bij de termijnecho dus ze wilde niet echt iets zeggen, maar ze dacht voor nu een meisje....maar het was nog vroeg. Ik heb een ander topic pottyshot 13 weken ... Daar staan meer foto's
Lastig fotos van zijprofiel omdat met 13.3 week de nub er nog is je nub lijkt op een jongen van je echo van zijprofiel kan ik niks uithalen jammer genoeg