Wat zeiden ze bij de echo dan? Daar zou ik persoonlijk meer op vertrouwen dan op wat de (ongeschoolde) dames hier zeggen. Excuses, dames Ik kreeg met 17 weken en een paar dagen een onverwachte echo en de verloskundigen (en ik zelf) zagen direct dat het een jongetje was. Je kunt het dus al wel duidelijk zien met deze termijn.
Car, vanwaar je vraag? Twijfel je? Ik vind t vaak op de schermen tijdens de echo zelf veel duidelijker dan achteraf op die fotootjes die je mee krijgt. Wat zei de echoscopiste dan?
Ook daar zeiden ze een jongetje! Maar wou toch nog eens bevestiging je weet maar nooit dat ze het piemeltje verwisselen met de navelstreng!
Uitzonderingen daar gelaten, ga ik er wel van uit dat de echoscopiste het verschil ziet tussen een navelstreng en een piemeltje
Alhoewel ik duidelijkere echo's heb gezien, kan hier echt geen meisje van maken hoor! Gefeliciteerd met t kleine mannetje in je buik!
Meiden, wat hebben jullie geoefende ogen, ik zie hier dus helemaal niets op, sorry; weet niet eens waar ik moet kijken ; )