Ons baby'tje ligt eigenlijk al van begin af aan dwars. En nou waren we gister bij de verloskundige en mijn baarmoeder was niet groter geworden na de laatste keer, 2 weken terug. Nou is me buik te klein voor het termijn. Nu krijgen we morgen een extra termijn echo om te kijken hoe groot de baby is. Het kon zijn omdat de baby overdwars ligt me baarmoeder niet omhoog hoeft. Maar maak me best wel zorgen. Heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt.
Ik krijg morgen extra echo omdat hij achter loopt op de normale Curve maar wat zegt het??? Als ze gewoon wat blijven groeien prima toch als alles verder oké is is er geen probleem. Heb me er in begin ook druk om gemaakt niet doen nergens voor nodig als je kindje lekker beweegt gewoon los laten hij/zei heeft alle kansen om extra te groeien als geboren is Heb ook een kleine buik die de afgelopen weken weinig gegroeid is komt goed hoor lekker veel rusten is ook belangrijk
Bedankt voor je reactie. Ja dat is ook zo. Maar bij alle echo's bleek hij groter te zijn. Een week 1,5 week liep hij voor. En nu is me baarmoeder niet gegroeid.