Geen hartje gehoord bij controle, wel gezien dmv echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Gerda16, Mar 14, 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gerda16

Gerda16 Lid

Nov 25, 2024
    18
    21
    3
    Female
    Hoi dames,

Gister had ik een controle bij de verloskundige. Ik was toen 15 weken en 1 dag. Ze wilde het hartje luisteren, maar kon het niet vinden. Gelukkig werd er toen een echo gemaakt en zagen we daarop een druk bewegende baby met een prachtig kloppend hartje. Pff, wel even stressen hoor!
    Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?
    Komende dinsdag hebben we onze geslachtsbepalende echo, prettig dus om zo snel alweer naar onze kleine te mogen kijken. Dat stelt weer gerust!

2. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Snap je stress maar heel normaal hoor! Je kindje is nog zo klein en zwemt alle kanten op waardoor het moeilijk te vinden is zonder beeld. En zeker als je zegt dat het druk aan het bewegen was, is het erg logisch. Geen zorgen om maken hoor!
    Ik heb nog weleens met CTG's vanaf 25 weken gehad dat ze een poos moesten zoeken...

3. Gerda16

Gerda16 Lid

Nov 25, 2024
    18
    21
    3
    Female
    Wat goed om te horen! Morgen hebben we onze geslachtbepalende echo, heerlijk dat we onze kleine dan weer eventjes mogen zien!

4. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

En, hoe was je echo?

5. Gerda16

Gerda16 Lid

Nov 25, 2024
    18
    21
    3
    Female
    Die was fantastisch! We zagen weer een vrolijk rondzwemmende baby met een prachtig kloppend hartje. Mijn man was ervan overtuigd dat we een jongen zouden krijgen (onze omgeving denkt dat ook het meest), maar het blijkt een meisje te zijn! Nou zouden we beide keren dolgelukkig zijn, maar ik vind het toch ook wel erg leuk dat we een dochter krijgen!
    Ik kan niet wachten om dit zaterdag met onze families te delen. Wat zullen ze verrast zijn!

6. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Wat ontzettend fijn en leuk, gefeliciteerd! Van harte gegund! Veel plezier dit weekend

7. Gerda16

Gerda16 Lid

Nov 25, 2024
    18
    21
    3
    Female
    Dankjewel!!

Share This Page