wie ziet er een jongen of meisje in??? eerst een tijd gekeken, daarna uurtje wezen wandelen, in de hoop dat het anders ging liggen, maar er werd uiteindelijk wel wat gezegd, maar met een flinke twijfel, en het het advieswas om nog niet serieus te shoppen. tja, wat nu... echo gemaakt met 17 weken
Nog even 3 weken geduld tot de 20 weken echo.... Ik denk 3 streepjes te zien maar ook iets anders.. onduidelijke echo
ik zie 2 balletjes zitten en iets wat op een piemeltje lijkt zie geen 3 streepjes. mag je nog terugkomen ?
Uiteindelijk zei ze op het laatst ik denk een jongen, maar niets kopen, en wacht op de 20 wkn. Als ik wilde mocht ik eerder bij haar terug, maar placenta ligt voor, en kindje lag diep. Ik ga van een jongen uit, hoewel ik haar niet fijn en duidelijk over vond komen... Zo van nou ik zeg dan na 2 pogingen toch wat.
maar je bent al een paar keer teruggekomen? Ja meid soms zien ze het niet zo duidelijk dat kan toch? Zeker als je kindje moelijk ligt
Geen verstand van echo fotos hoor, ik zie er nooit wat in, mits het echt een hoofdje voetje of handje is :b Maar wij hadden het zelfde. De verloskundige dacht met 15 weken een meisje. Pretecho met 16 weken, lag de smurf met zijn handjes tussen zijn beentjes, grote twijfel maar dacht ook een meisje. Mocht een weekje later terug komen bij pretecho. En alweer lagen zijn handjes daar....en zij dacht weer een meisje, net meisje zeiden we lachend, handjes kuis voor haar geslacht Weekje later weer terug komen omdat het nog altijd onzeker was. Toen werd het opeens een jongen, maar nog niet altijd zeker. Een paar dagen later met de 20 weken echo zagen we echt heel duidelijk een piemeltje en de balletjes in beeld. Ik zou dus even nog de 20 weken echo afwachten...haha...shop je nu wat unisex, kan ook