Pretecho -- Babyview in Zoetermeer

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sassie25, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Zijn er hier mensen die een pretecho hebben laten maken bij Babyview in Zoetermeer? Ik wil ook graag een 3d/4d echo laten maken en ben heel erg benieuwd naar reacties van anderen over dit bureau.

XXX Sassie

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hey,

Wij zijn er geweest met bijna 30 weken zwangerschap. Was zeer tevreden.
    Leuke lieve mevrouw en deed echt moeite om er voor te zorgen dat mijn zoontje zijn arm er niet meer voor had.
    We hebben een DVD er bij laten maken.

Hier een 3D foto:

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ja wij zijn ook met 27 weken geweest en het was echt super ook met een dvd erbij en ze had ook wat meer foto`s voor ons uitgeprint.. was echt heel leuk
    en een hele lieve vrouw.. dus ik zou zeggen JA is goed te doen

veel liefs ,

xx

4. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb mijn echos daar ook laten doen en moet zeggen was er erg blij mee

mijn meisje wou niet mee werken en ze hebben dus heel lang gezocht naar het geslacht en sliep en was niet wakker te krijgen... ze wou niks laten zien... maar toch mochten we daarna gratis terug komen voor een 2e poging :)

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb vandaag en afsraak gemaakt bij Babyview in Zoetermeer :) een collega is daar ook geweest en die was ook tevreden net als jullie. Mag volgende week donderdag al komen! Ben heel erg benieuwd!
    Bedanlt voor julie reacties!
    xx sassie

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Veel plezier en geniet lekker van je beebje zien!

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn bij allebei de meiden geweest,....bij de oudste met 25 weken en toen zagen we voor het eerst het geslacht, want ze lag met de 20-weken-echo er verkeerd voor! Bij de 2e waren we rond de 27 weken...
    Allebei de keren het pakket met dvd etc. gedaan...super!!

8. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Wij zijn er ook geweest met 26 weken en het was erg leuk.
    Aardige mevrouw en we wilden niet weten wat het werd en ze heeft ook dus moeite gedaan om zoveel mogelijk te laten zien zonder het geslacht te veraden.
    Echt super als ik ooit nog eens zwanger wordt ga ik er weer heen.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook positief.

Onze kleine lag er dramatisch voor in stuit met zijn handen en voeten voor zijn gezicht. Maar uiteindelijk na 1,5 uur hebben we toch hele leuke plaatjes mee kunnen krijgen en een dvd. Ze heeft er dus ook echt moeite voor gedaan en ze moest zelfs de mensen die na mij waren, haar excuses aanbieden omdat het zo was uitgelopen.

Zie fotoalbum!

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    #10 sassie25, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    Vandaag de grote dag: Ukkie in 3d :):)

Wat een prachtige beelden hebben we gezien zeg!! Echt geweldig! Had wel foto's en filmpjes gezien, maar zo mooi hahahah!!

Ukie heeft duidelijk voorkeurshouding: armpjes naast en rondom het gezicht, maar toch supermooie plaatjes te zien gehad! En zelfs een lach die ons allebei zo ongeveer deed huilen van geluk!!

En zoals iedereen al zei hier: echt een aanrader om naar toe te gaan! Hartstikke aardige vrouw en ze legde helemaal uit wat ze zag en vroeg later of er nog dingen waren die we wilden zien of wilde weten. Verder heeft ze heel netjes om de geslachtsorgaantjes van Ukkie heen gedraaid zodat we nu nog steeds niet weten wat het is.

Het is het geld dubbel en dwars waard !!! xx sas

Deel Deze Pagina