Hallo allemaal ik ben nu 30 weken zwanger en afgelopen zaterdag aan de ctg gelegen met lichte weeen blijkbaar van een hele fikse blaasonsteking dus extra kuurtje erbij gekregen. Ik had veel harde pijnlijke buiken. Maar nu komt het volgende probleem antibiotica heb ik al meer als 7 dagen en de blaasonsteking lijkt niet te zijn afgenomen voel me ook steeds slechter zere buik onderin rechts boven in steken en hele erge zeuren rugpijn. Vandaag bij verloskundige geweest en gelukkig nog geen ontsluiting van de weeën. Maar bij verergering moest ik het ziekenhuis bellen. Wat kan dit zijn? Kan het een nierbekonsteking zijn? Wordt echt moe van de pijn weet t ff niet meer.
Dag Judje! Wat vervelend zeg en ik kan me je frustratie zo goed inbeelden. Heb zelf ook gister, eergister en vrijdag aan de ctg gelegen. Gelukkig met de baby niks aan de hand maar ze denken dat ik nierstenen heb.. Vandaar de pijn en het bloed.. Ik heb eigenlijk geen tips.. Maar wilde je alleen even veel sterkte wensen!
Bedankt liesje Jij ook trouwens ik wordt er ook een beetje gek van pffff die pijn bij mij blijft gewoon aan houden erg frustrerend.
Bah dat is zeker vervelend, hier ook veel blaasontstekingen gehad, gelukkig niet zo heftig als bij jou. Bij mij hielp het in het begin ook niet, bleek dat ik verkeerde antibiotica had die gewoon niet hielp, weet niet of je al meerdere antibiotica geprobeerd hebt? In ieder geval veel sterkte!!!
Thnx sjalot Ja als het morgen nog steeds zo heftig is ga ik eens even kijken of ik geen andere antibiotica moet hebben. Heb in me andere zwangerschappen nooit geen problemen gehad maar met deze pfff deze is echt zwaar....