Hi meiden, Ik ben ongeveer 14 weken zwanger en heb als ik sta al een behoorlijke buik. Als ik wakker wordt in de ochtend en op bed lig is mijn buik weer super plat! Een heel eng idee, alsof het er niet meer zit.. Herkent iemand dit? Groetjes
Is toch logisch als je ligt zakt alles in, dus ook je buik. Bij mij is mijn buik ook platter/uitgezakter als ik lig, zelfs met 37 weken. Dus .
Nou logisch hoor. Ik maak mezelf ook hele dagen door gek.. Had ik de frummel eens in de zoveel dagen gevoeld, van de week echt een keer super goed, nu al een paar dagen niet...nou ik weer onzeker...voel wel van alles blubben en borrelen, maar ik ben niet zeker of het nu mijn darmen zijn of de beeb. Van de week was het zeker te weten de baby!
Ja in de ochtend, darmen zijn indd minder 'actief' dan maar ben al dagen niet naar de wc geweest dus leeg zijn ze niet kan het me van de vorige zwangerschap allemaal niet meer zo herinneren maar zal wel net zo zijn geweest..
Hahaha, grappig, want ik heb het andersom. Als ik sta, zakt de kleine helemaal weg in mijn bekken ofzo, want dan zie je nagenoeg niets. Als ik lig daarentegen komt hij weer omhoog en dan heb ik een flinke buik.
meid, niet druk maken. zelfs toen ik al een megabuik had met 30 wkn, leek ie als ik lag gewoon plat! xxx