grrrrrrrrrrrrrrr!^^$#&*$

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    oooooohw! :confused:
    ben ik nou de enige die de hormonen soms niet meer kan bedwingen?
    dat je zooooooooooooooo chaggie word omdat je constant je hondje om je heen hebt te janken omdat er een andere hond loops is!
    ik kan het niet meer hebben!
    bah bah eventjes giga uit mijn slof geschoten tegen het arme diertje!
    vind het nog zielig ook :cry: :cry:
    hebben jullie dat ook weleens dat je het niet meer kan hebben?
    en honderd keer zegt van hou eens op en het gewoon doorgaaat bah
    ik kreeg eventjes teveel
    zo dit moest ik kwijt
    ga nu mijn arme hondje maar roepen
    het zijn dus niet alleen de mannen die hte moeten ontgelden!

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik kan je wel goed begrijpen hoor, aah zielig je hondje.

Bij mij is namelijk zo: Mijn hond stinkt voor mij uit zn bek en ik word daar zoooo misselijk van dat ik ook af en toe effe lullig tegen hem doe. Echt zielig want hij ken er niks aan doen.

Mijn vriend zegt dat ik me aanstel want 2 weken geleden hebben ze nog de tanden van mijn hond schoongemaakt etc. Maar ja, een neus van een bloedhond gekregen sinds ik zwanger ben haha.

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hahahahaha ik had dit laatst met een van mijn katten!
    Die dikzak staat altijd meteen voor mijn neus als ik het lipje van een blikkie kattenvoer opentrek, (rookwolken achter zijn poten van het remmen) terwijl de andere twee gewoon normaal rustig aan komen lopen.

Laatst kon ik dat ff niet hebben, dus ik riep "DE KEUKEN UIT VETKLEP!"
    Waardoor hij met zijn oogjes ging knipperen alsof er een harde wind stond.
    Hij droop af en vanaf een afstandje ging hij met het allerzieligste gezichtje dat je ooit gezien hebt :({|= naar me zitten kijken.

Toen brak mijn hart en hebben we het weer goedd gemaakt. :D

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha ik kan me goed voorstellen dat je van je af bijt hoor, hormonen of niet!
    Het is ook ontzettend irritant als je constant zo'n geil nerveus hondje om je heen hebt drentelen, dan slaan bij mij op een gegeven moment de stoppen ook echt wel door :)

Mijn hondje is gelukkig niet zo erg, overdag tenminste, maar begint sinds een weekje ongeveer 's nachts af en toe zachtjes te janken met heel af en toe een fel blafje erdoor... GEK word ik ervan!
    Maar denk dat ik dat ook wel werd als ik niet zwanger was ;)

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ooooeh anabella.. dat ken ik dat met die oogjes hahahahahah
    erg he?

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh my god, dat kon ik in de eerste weken van de zwangerschap ook niet hebben idd, stinken! :)

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    hahahaha ja dat is echt erg! :)

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    oooooohw ik ben zoooooooo blij dat ik niet de enige ben!
    lees wel vaker dat alles afgereageerd word op de mannetjes maarre bij mij dus ook op de hond!
    ik lig dubbel zie al die zielige oogjes voor me
    mijn hondje doet dan ook zwaar beledigd!
    maar vind het wel zielig en dan zeggen ze ook altijd dat een hond nooit wat vergeet en dan denk ik ik hoop maar dat hij me vergeeft haha

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hahaha wat herkenbaar!

Vooral die neus van een speurhond ;)

Echt alles wat niet lekker ruikt ruik ik! Terwijl mijn vriend en mijn dochter nergens geen last van hebben!

Vandaag met mijn dochter en 2 vriendinnetjes een frietje wezen eten, die meiden hadden dan al ff niks meer gedronken omdat dat nu eenmaal niet mag onder de les...ieuwwwwwww die droge lucht uit die mondjes!

Nou Jah! Das toch te gek voor woorden, normaal rook ik dat never en nu, bah!

En dan te bedenken dat ik 2 jaar gelee nog hardstikke verslaafd was aan neusspray en nooit wat rook ;)

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik zit hier gewoon hardop te lachen! :) Ik zie het helemaal voor me! Wij hebben sinds kort ook een 3e kat. Hij is komen aanlopen en lijkt een erg hongerige periode te hebben gehad. Heel zielig enzo, maar nu vreet hij dus als een gek! En stinken! Niet normaal! Ik zweer je dat het beest het ook doorheeft dat mijn reuk versterkt is. Hij komt altijd bij mij op schoot liggen als hij scheten gaat laten! In het begin keek ik nog wel eens heel verwijtend en afkeurend naar manlief maar inmiddels weet ik wie de dader is! Ik ben op mijn hoede!

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hahaha 2 van onze katten laten ook scheten, vies! :pale:
    Het lijkt wel alsof ze daar speciaal even voor komen langslopen.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahah daar zie ik katten ook nog voor aan!

ik heb nog geen scheetje ontdekt. 1 kat heb ik al 6 jaar en die ander 1,5 jaar.. misschien heb ik geen goede neus..

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Waarschijnlijk geef ik gewoon teveel blikvoer :oops: (want daar ruiken die scheten naar, maar dan wat zuurder :D )
    Helemaal niet goed eigenlijk, vandaag maar eens alleen nog maar droge brokjes geven.

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hahahaha lach me ziek om jullie verhaaltjes :) :) :)
    Vooral doorgaan ;)

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En we gaan door......:) Heel herkenbaar allemaal! Ik vind ook mn katten uit hun bek ruiken, bah... Noem ik ze gewoon 'stinkzwammen'. Echt smerig idd, terwijl ik t eerst helemaal niet rook.

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    begin me nu al schuldig te voelen tegenover mijn katje dat scheetje...

En ik ben nog niet eens zwanger, ben nu al bang in wat voor een monster ik verander als ik zwanger zou zijn :)

17. Niet meer actief

yep monster inderdaad.. Ik heb 3 katers en al meer dan eens op het punt gestaan om ze de deur uit te doen. Ik kan ze niet luchten of zien.

Wat ik verschrikkelijk vind op dit moment is hun gepoets. Dat kunnen ze gewoon niet zonder geluid, krabben, likken JAK.. Daar word ik dus echt hels om.

Ze mogen bij ons ook niet meer op de kamer (want mijn man kan dan ook niet slapen vanwege allergie), maar als ze toch naar binnen gesneakt zijn, dan hoor ik dat altijd aan hun gepoets.

Overigens zijn de eetbakjes enzo al een tijdje uit de keuken gebanned. En als ze zeuren om eten, dan krijgen ze gewoon nog lekker niet! Ze wachten maar.

18. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het erge is dat ik de ergenis ook herken van voor mijn zwangerschap. Als manlief op een 'verkeerde' manier eet of drinkt begin ik ook bijna te grommen! Ooooh hij heeft het zo zwaar met me!

20. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    wat dat betreft hulde aan de mannen! dat ze zoveel van hun vrouwen verdragen kunnen!
    gelukkig heeft mijn man brede schouders kan een helboel op!hahaha :)

Deel Deze Pagina