Hai meiden, ik heb een vraagje.. ik kon vanavond na het eten het hartje even niet vinden van de kleine man. Nadat ik water op had en een volle blaas had kon ik het hartje meteen vinden en hoorde ik de kleine ook bewegen. Het was even erg geruststellend alleen was de hartslag 142 soms 145 maar afgelopen donderdag had ik ook geluisterd en opgenomen en ik luisterde dat terug en dat klonk veel sneller.. denk ongeveer 150/155 slagen. Kan dit zo verschillen per dag/week? Iemand die dit weet of die dit ook heeft en het dus helemaal normaal is? Ik heb een doppler vanwegen het verleden, de verloskundige weet er van.
Ja hoor heel normaal. Een variatie tussen de 120 en 160 is volkomen normaal. Wanneer je kleintje aan het bewegen is, zal het hartslagje sneller zijn dan wanneer hij slaapt.
Wie weet was de baby op het moment van luisteren wat rustiger dan de voorgaande keer. Kan verschillen. Onze hartslag is ook niet elk moment van de dag exact hetzelfde.
Die van ons was maandag bij echo 132 kwam ook door de warmte was gewoon rustig echoscopiste zei gewoon dat prima in orde was!